24..呢個日子..我唔會忘記,,
因為呢日係我既紀念日,,
紀念我的初戀,,
紀念我既第一次吻..
紀念我唔會再喊..
我已經放鬆晒,,
成個心已經唔再係你..
我諗我可以接受到我生命中既第二節插曲..
你唔會怪我架可?!
當然...我講過..你有第二個..
我唔會祝福你,,
畢竟你係我身上留過傷痕,,
我寧可去恨你..
都唔想當陌生人咁睇...
無錯,,我身邊係有好多異性朋友,,
但係我覺得唔需要太介懷..
只要分到..邊個係朋友,,邊個男朋友,,
唔好踩過界就可以啦..
當然,,如果你個心係冇我既話,,
你要搵第二個,,我都覺得冇所謂..
因為佢可以搶走你..
就証明係我對你唔夠好..
要走,,請便..唔好自責,,
因為我唔想有人可憐跟住留係我身邊
冇左你呢一段日子,,我真係大個左..
識得冷靜,,識得處變不驚,,識得對人微笑而唔假..
因為屋企件事之後,,我唔識再係心到笑出黎..
我*終究___||學會了不哭泣,,
|