今日放左學之後同細佬出左海皮傾計..
[講真..邊有做女朋友咁自我中心架!?俾我係細佬都火啦..]
好啦..去到係咁傾啦..
To Kenny:
如果你真係頂唔順..我都建議你走..
你再留係個玫瑰園,,遲早都會痛死你..
D花再靚都有攻擊性..
與其咁唔開心..可必再睇落去..
相處,,需要溝通*亦要時間才知道對方__||
我做家姐既..都唔想見到你咁囉,,
我唔介意做你個聆聽者..但係你都唔好咁落去囉,,
你鬧佢..佢唔聽,,你咪用行動囉..
我覺得都係個句..佢冇可能去干涉你*
你就係你自己,,
好多野..你一付出得太多.. 一直都冇回報既,,
只會好辛苦咁去搵野做佢想要既野,,
你係人,,唔係佢奴隸..就算係奴隸都會講"唔想"啦..
傾左都有一個鐘,,
我唔敢話你係一個好既男朋友,,
但係你最起碼唔係差個個..
你同c君一樣..
曾經都溺愛,,可以唔理自己去完成佢想要既野..
我唔係話呢個行為蠢...最重要都係睇自己值唔值去咁做..
大前提係自己唔好後悔,,
因為始終都係一個回憶...一定要有,,但係唔好成日諗,,
因為一定會負面化..好多時要去了解一個人..
你會覺得你可以駕馭到..但係到最後你會發覺同呢個人並唔熟..
我都自問自己唔係一個差既女朋友,,
但係點解我要淪落到呢個地步..
單身又唔係..搵拖拍又唔係..
相戀寂寞,,相擁更難過,,卻又是最深刻的,,
愛情係苦,,感情先係甜既..
我真係好有資格做聆聽者..xD
講真..我有事..又有邊個會聽?!
今日既總結係...
相處,,需要溝通*亦要時間才知道對方__||
想要回報﹏先要學懂付出..
不跌過,,痛過..醒過,,是不會成長*
|