經過琴日畫公仔記皇帝事績之後..
今日有好多題都有出...
琴日溫書應該都冇白費到心機~ -v-+
希望會合格啦~
聽日考econ..唉,,其實我冇信心去考..
我都唔知點解,,但係呢科係我最鐘意架囉..
岩岩食飯個陣,,
細佬無啦啦撩起我把火...
我知我差...
講音樂,,論成績..比勤力,,就連運動*智慧,,愛情,,友誼
好多好多野我都比唔上人,,
咁又點姐..我想架!?
我夠希望自己可以有幾聰明得聰明,,
有機會可以表現到自己,,
但係偏偏就鐘意潑人冷水,,
真係好想去大嗌,,放鬆下自己..
就算吹一吹海風都可以~
之後彭埋房門係到同傻豬傾計,,
傻豬係之前個個送俾我既~
有人話過
"一段變左質既愛..分開唔係最痛苦,,勉強一齊先係最辛苦,,"
當初唔係因為咁多因素你唔理我..
我覺得根本唔會分手,,
但係分手未必係一件壞事..
信息照片可以刪走,,但回憶卻永遠存在,,
就算唔記得你個樣,,都仍然會記得發生過既事..
如果唔係因為你識放開我.,,
我諗我未必可以識到e+呢個對我咁好既男朋友..
你佢令我分得清楚,,咩係鐘意,,咩係愛..
我對你只有付出,,..但無論如何多謝你教曉我忍讓..
你送俾我既所有公仔..我都會好好珍惜..就算你唔識珍惜我*
其實我很好,,只是沒有人知道...
__________________________________________________________________________________________________
雖然每一次都讓你擔心我..
曾經說過的感覺,,
其實已經不再重要,,重要的是*
我找到另一種更特別的感覺..
真真正正感受到被著緊的感受..
這不是什麼恭維的說話..
雖然有時侯*說話__或是動作,,不太喜歡,,
可是..其實又不是什麼大不了,,
若然是不滿到極點,,怎麼游說也不會理-v-+
不管怎樣,,還是慶幸有你的出現,,
別人說我對愛太狂,,或許更令自己痛苦,,
不過,,看得太清亦未必是好事..
總而言之,,我既然選擇了,,就不會後悔,,
生命中,,我的日誌打的都是你名字,,
我怕的是,,你走得太快,,我跟不上,,
我好累,,好累了*休息一下,,行嗎?!
|