| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
| 無形中,,把你當作___錯覺* |
分類: 日記..日日記___*+ |
漸漸發覺,,原來無形中*
當了你是,,但我心知不可以,,
真的很怕讓你知道..
惟有透過這來告訴你,,
若你問擔心什麼,,我都不知道,,
放下了他沒有!?
應該放低了,,縱然再想*也沒有結果,,再一起!
擔心有距離?!
我從不想過,,年齡的差距,,或是感覺的距離..
你還怕什麼?!
雖然有空間騰出,,卻未打掃乾淨,,
不想太快有人進來..弄到遲早分手收場,,
想保持這不清不楚的關係,,,
卻又怕...最終朋友也沒有..
當然,我猜好多的感情都不能變成友誼吧~
心很慌~當你不理我,,
我會哭~當你真的不理我.,
我生氣~當我道歉後你不理..
究竟為什麼是這樣,,
我也不知道,,,
只是很怕..很怕,,
很想..很想..
|
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
| 負能量急劇上升*至少還有你... |
分類: 日記..日日記___*+ |
呢排冇打blog,,係因為真係好煩,,
當有正能量既時候,,好快就會變成負能量...
一時短暫快樂,,換來長期痛苦*
還是喜歡打書面語=P
原來,,想說出心底的說話是多麼的難,,
承諾自己的____||是我,,
再不說謊的____||是我..
說要生性的____||是我,,
然而,,很多說話..不是可以說就說..
過去的自己,,更令我覺得不知所措.......
(閱讀全文) |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
| 捐血*後記,, |
分類: 日記..日日記___*+ |
今日去左hall到捐血啦.,
好耐都冇捐過啦,,本身上半年有得捐既..
但係呢..自己身體又差..病左冇得捐..
今次呢,,總於又可以捐啦..
唉~仲諗住呢排太多負能量,,怕受血個個都會唔開心,,
[ 哈哈,,自己諗下架咋.. ]
好彩啦,,都有好正能量既輸入..我先可以開開心心咁捐..
去到填健康資料,,點知填完之後,,大鑊啦,,
成身軟晒..冇晒力..原來我太過緊張@﹏@
算,,都去到冇辦法,,惟有頂硬上x......
(閱讀全文) |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 154 | »
|