琴日去完MAGE BOX..好支力..
仲要打左陣機先訓~
都話唔開冷氣訓架啦...唔係嫲嫲係到..我都唔想開..
一開親冷氣訓就出事啦~
今朝應該7點之後先發既..
因為I'm certainly咁記得我係禁熄左個鬧鐘先再訓,,
超恐怖..俾個男人非禮仲要追足我九條街..
係屋企出面..仲有個應該係大陸女人幫佢含野..妖!
咁我沖返屋企鎖門啦~..點知佢又想撞門入黎..
好彩佢退後個下,,我lock得切..
見到部機仲開緊,,想msn同佢講..
但係又聽到出面d鄰居係咁拍門..叫我唔好咁喎-_____________-".
咁我confirm左佢走左先敢開門..
大嗌話係佢非禮我..我個陣係勁驚..仲要喊左出黎..
起左身..sms同佢講啦~
過左一陣佢打黎,,問我有冇事..
連續兩次都係開冷氣發埋d咁既夢-_-...
真係想死啦~....
之後又煲鋼鍊fa...睇到第12集...
同niki商議好之後..出去tw打機..
去到金星..手痕要打鼓機..
唉~完完全全俾佢荼毒左..xD不過真係好好玩~
打太鼓..就黎起一舊硬野..唔識打-0-"
太耐冇玩..同埋碌野太重...
好掛住佢個支黑色鼓棍..好輕..同埋好易打..
但係個黃色鼓一時時咁SHOT..
惟有打個陣係打直插佢-v-勁潮,,d人圍住望...
今晚佢要出wild day out..
應該都有排先返黎..睇黎姜都應該會係佢隔離架啦~
因為我聽佢電話佢陣好似係佢嗌姜個名..
哈哈~算啦..又唔係d咩既..冇乜事丫...xD
仲有一分鐘12點...打完-v-"
|