聽日就要交功課啦...
又中文..又文學..
好彩雞腸放寬左-vv-"
諗住搵c君一齊去做功課啦..
唉~算,,唔理人....自己去仲好!
去到以為會冇位啦...
都好彩有一個岩岩走左...
[妖,,佢屎忽坐暖左,,,好熱-0-]
咁我六點去到啦...
開始做功課,,
我就死啦!
中文做到shot左..
做完又醒去文學未搞,,,
咁又做啦...
冇書..冇雞精,,靠抄左個五次書去做,,
原來抄書真係我既讀書方法-vv-"
做完都應該唔會俾人彈回頭掛-3-"
做緊功課個陣,,d人cheat 車咁轉..
又傾電話,,又傾計...
我仲見到我學校既人..
起碼有4pair couple,,-3-
勁嘈,,妖!
返到去..都已經九點-3-"
點知呢..發覺自己仲未食野,,
返到黎佢呢邊,,
打緊邊邊..
諗住照食也可..
點知肚仔痛...
[賣桔@..@"]
|