唉~
點解要鬥早返牙!?/.\
五點?! 有病啦-0-
我都係六點出去睇月落咋..
仲有月光光,,哈哈...
個天黑黑藍藍...好靚-vv-"
返到之後..童子軍一早已經到左..
好啦..
到左入場啦...[刪下6:00~8:30-..-"]
opening...
程序一..captain冇嗌...轉身唔切,,
red cross好彩係唱校歌之前轉好..
程序二,,captain唔睇清楚就嗌錯command
真係唔知可以點...囧..
人錯就實有架啦..我都錯過..
但係都唔好推左個責任囉..
唔係dc冇叫..我咪講過..
如果dc見唔到c就要由c嗌架!-0-
原來我只是一個廢柴,,
好啦,,睇住closing點啦-..-"
我真係"撈挨吐絲啦"!~-_~
|