oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2009-04-21

分類: 未分類

返學的第二日`今日day6呀....冇英文堂的日子`!! 好開心呢~

第一堂,化學。

做實驗,這是最好玩的一堂化學`不過也是最驚險的。

做法: 將一些金屬分別放在水和稀氫氯酸中,看看有咩變化?

我將鈣(Ca)放在水中`用野塞住個試管口,係甘攞住玩`!

點知俾佢嚇親....好似開香檳甘`~ 個塞爆左出來!!

嚇死我....個心勃勃跳`~

原因: 鈣和水產生化學作用`釋出氫氣體...試管內的空間爆滿氫氣體後`塞便會爆出來!

第二、三堂,P.E.。

大半堂打羽毛球,小半堂玩軟排球。

早左放我地換衫....慢慢搞掂曬`F.2果d都未來。

第四堂,生物。

睇個千幾蚊既心臟模型,阿SIR又講返尋日果個作家講座`~

全校得F.3冇得睇.....好過份!! 阿SIR話好好睇,我都想睇`~

第五堂,數學。

全堂玩數獨....玩左好耐都未做得曬一個。自卑。

LUNCH  同丁丁買完飯`一起返屋企食。

食完都大字型甘攤係度....休息了一會兒才會學校。

第六堂,中史。

默默地在郭老師的眼皮底下玩數獨。

第七堂,中文(mmlc)。

聆聽練習,做完玩數獨。

第八堂,音樂。

睇套幾好睇既音樂電影,d歌都幾好聽bor`~

遲左落堂....返到去都差唔多放學了。

放了學,和丁丁去果間美少女度買野...何魚及陳婉都在。

返到屋企睇Q版特工`之後訓覺。

♥明天記得帶相機`第一、二堂便出去了!♥

 
發表時間:2009-04-21 10:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]