|
|
|
2009-04-21 |
|
返學的第二日`今日day6呀....冇英文堂的日子`!! 好開心呢~
第一堂,化學。
做實驗,這是最好玩的一堂化學`不過也是最驚險的。
做法: 將一些金屬分別放在水和稀氫氯酸中,看看有咩變化?
我將鈣(Ca)放在水中`用野塞住個試管口,係甘攞住玩`!
點知俾佢嚇親....好似開香檳甘`~ 個塞爆左出來!!
嚇死我....個心勃勃跳`~
原因: 鈣和水產生化學作用`釋出氫氣體...試管內的空間爆滿氫氣體後`塞便會爆出來!
第二、三堂,P.E.。
大半堂打羽毛球,小半堂玩軟排球。
早左放我地換衫....慢慢搞掂曬`F.2果d都未來。
第四堂,生物。
睇個千幾蚊既心臟模型,阿SIR又講返尋日果個作家講座`~
全校得F.3冇得睇.....好過份!! 阿SIR話好好睇,我都想睇`~
第五堂,數學。
全堂玩數獨....玩左好耐都未做得曬一個。自卑。
LUNCH 同丁丁買完飯`一起返屋企食。
食完都大字型甘攤係度....休息了一會兒才會學校。
第六堂,中史。
默默地在郭老師的眼皮底下玩數獨。
第七堂,中文(mmlc)。
聆聽練習,做完玩數獨。
第八堂,音樂。
睇套幾好睇既音樂電影,d歌都幾好聽bor`~
遲左落堂....返到去都差唔多放學了。
放了學,和丁丁去果間美少女度買野...何魚及陳婉都在。
返到屋企睇Q版特工`之後訓覺。
♥明天記得帶相機`第一、二堂便出去了!♥
| |
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 70 | »
|