oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2009-04-23

分類: 未分類

可以去買六合彩了 =.=

今日TSA口試的日子`每班抽人去考,我竟然是其中一份子`!

仲要俾人抽到要去英文小組討論,激死`!!

冇左兩堂free堂....最重要係冇得去書展`~ 搞錯呀!!

9點幾去坐,坐到10點幾先考... -3-

考完都小息了。然後兩堂數學。

Lunch`丁丁來我家食飯..... ^^

下午第一堂,化學。

越來越愛上化學堂,個廢SIR真係風趣幽默呀`!

但還是不改講廢話的習慣,哈`~

今日講d元素,原子序越大就越危險。

諗住上youtube睇d實驗啦`阿SIR坐係電腦前指揮,佢一路講廢話一路按啦!

個網load緊果時,阿SIR竟然話:"個youtube係邊呀?!"

全班爆笑,超低能呀`~

係youtube要打字seach嫁嘛`(陳曉玲開電腦的)

陳曉玲就問:"阿SIR,要打d咩?!"

阿SIR答:" water,你識唔識串呀?!"

真係唔知點答佢好,唯有笑出來!!

下午第二堂,Econ。

三、English。(mmlc) 做lisening

放學,去左書展買書。再陪丁丁買飲品。

希望阿媽俾我星期六去mongkok啦`!!

 
發表時間:2009-04-28 10:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]