|
|
|
2009-04-23 |
|
可以去買六合彩了 =.=
今日TSA口試的日子`每班抽人去考,我竟然是其中一份子`!
仲要俾人抽到要去英文小組討論,激死`!!
冇左兩堂free堂....最重要係冇得去書展`~ 搞錯呀!!
9點幾去坐,坐到10點幾先考... -3-
考完都小息了。然後兩堂數學。
Lunch`丁丁來我家食飯..... ^^
下午第一堂,化學。
越來越愛上化學堂,個廢SIR真係風趣幽默呀`!
但還是不改講廢話的習慣,哈`~
今日講d元素,原子序越大就越危險。
諗住上youtube睇d實驗啦`阿SIR坐係電腦前指揮,佢一路講廢話一路按啦!
個網load緊果時,阿SIR竟然話:"個youtube係邊呀?!"
全班爆笑,超低能呀`~
係youtube要打字seach嫁嘛`(陳曉玲開電腦的)
陳曉玲就問:"阿SIR,要打d咩?!"
阿SIR答:" water,你識唔識串呀?!"
真係唔知點答佢好,唯有笑出來!!
下午第二堂,Econ。
三、English。(mmlc) 做lisening
放學,去左書展買書。再陪丁丁買飲品。
希望阿媽俾我星期六去mongkok啦`!!
| |
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 70 | »
|