鵬 ™ソ Blog
☞-只想和你一起_♥♡
pang921026
暱稱: ★♬_メ_鵬 ™♂♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
打擊...!!
H&M好好玩^田^
最後一年學界...
屈人好岩;比人地屈果個...
整返部腦
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 448
今日人氣: 0
累積人氣: 5052
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 8 月 1 日  星期六   驟雨


7月28-31 無奈 分類: 未分類

部神機好有性格;

開左3日先至開到= =凸

呢幾日除左訓都唔係屋企丫

我丫E右ON9,

部腦右慢右成日自動熄,e+中要勁難先開到!!

咁都話中用得唔整WO=口=

你病左唔好睇E生丫,死左先睇LA仆街!!!!!!!!! 凸^v^凸

呢幾日都唔好過呢,

整喊左某人2次

第一次我貪玩,,我認我抵死

sor呢/3\

but我第2次好無辜lo~

我帶fd落黎陪佢地(係佢地想去)

之後我個fd講左d好難聽ge野整喊某某人

之後收到料某人同佢d fd都怪我帶個fd落黎=口=!

你地叫我帶fd落黎+我控制唔到佢把口ga bo=.=

之後中要同佢say sorry...

算na,我都願意ge...

唉,我口頭上冇怪我個fd,但係我心諗真係多得佢唔少lo!!

maybe呢幾日都玩都好夜,搞到好夜都訓唔著..

有d失眠/口\''

出街中要洗$$

快d整機la仆街,我唔想再過呢d生活t^t

 

 



2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


BBQ ]=] 分類: 未分類

好耐冇打blog na;

好懶呢,都唔知我開黎做咩-_-

14號琴日去左蝴蝶灣;

d女仔大部份唔識,男仔就全部都識na-v-

超曬超熱/口\''

做咩大半日自閉仔/.\

唔知係因為病左而唔出聲丫;

定係有女仔係度就怕羞呢,哈哈-______-

之後今日金城中同我講黎,

佢聽到d女仔話我好cool ,唉/_____\''

好鬼冇用丫我...

講黎琴日;

d fd中大大聲係度搵我黎講笑;

不過我冇嬲,中好開心

because我知你地係想我出下聲唔想我哂左果機會..

but你地咁做會令我更唔知點好/_____\

so如果再有下次ge就唔好咁做;

雄你條菜比淫蟲食緊右唔見你做下野;

你真係可以當睇唔到咩!!

我地全部人都x你唔抵丫!!

到左夜晚,

都算放開左少少..=]

玩完就走左,返tw,落左車之後係度影相0.0

我當然右係表面上話唔影果d la~

之後比泥鰍睇穿左0.0!!

佢幫我叫左d人同我影=]

真係咩都暪唔到你..

丹都有幫我;

有時真係覺得丹你ok好人..但你右真係咩左d-_-

你地真係多事xp

之後我地送左d女仔返home na

3點幾am先返到去~

訓z    z   z  z zzz

ps:

to榮:我地唔係唔想同你去玩,點解唔叫你,你都知咩是la..

大+fd唔好嬲我地,ok?!

 

 

 

 

 

 



2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


2009-06-18 愉快 分類: 未分類

今日放左學同某個小學同學去銅鑼灣-V-

本來約好左陪我去睇眼鏡GA;

之後佢竟然話唔識去LO(琴日中話識去\口/!)

吊,SO迫佢借佢果副比我帶-V-

THEN..

去左SOGO同時代廣場@.@

原來去銅鑼灣係佢自己想野= =凸

之後返左太子諗住轉車返去;

我之前係度住的,

我諗起間壽C店,好想去食;

係我好細個果陣成日去食GA^^

入到去好有親切感,但係之前果老板退左休NA..

係E區有好多回憶,特別係之前同成班同學係學校GE回憶0V0

唔知佢地E+點呢.



2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


賣旗日=] 愉快 分類: 未分類

今日比學校迫左去賣旗/.\

中比人呃左話9點幾先返學校拎旗袋-3-

SO,遲左粒幾鍾先出左去賣

之後我同達係葵芳開始買LA

之後去左葵盛>>葵涌村去賣

我地都唔想行黎行去/_\

BUT度度都超多人''同我地搶客'' = =凸

行到超累-.-

不過有條女幾令>V<

我快過達行埋去= =V,比我搶左XD

賣完就放左斑FD飛機冇去唱K= =''

SOR/__\

夜晚就去左西9食壽C

(當補返數LO,OK?)

等左好撚耐......

我地一入到去就每樣10碟10碟咁叫= =V

飽^口^

之後返去拍''膠片'',笑到我地碌地XD