| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
7月28-31  |
分類: 未分類 |
部神機好有性格;
開左3日先至開到= =凸
呢幾日除左訓都唔係屋企丫
我丫E右ON9,
部腦右慢右成日自動熄,e+中要勁難先開到!!
咁都話中用得唔整WO=口=
你病左唔好睇E生丫,死左先睇LA仆街!!!!!!!!! 凸^v^凸
呢幾日都唔好過呢,
整喊左某人2次
第一次我貪玩,,我認我抵死
sor呢/3\
but我第2次好無辜lo~
我帶fd落黎陪佢地(係佢地想去)
之後我個fd講左d好難聽ge野整喊某某人
之後收到料某人同佢d fd都怪我帶個fd落黎=口=!
你地叫我帶fd落黎+我控制唔到佢把口ga bo=.=
之後中要同佢say sorry...
算na,我都願意ge...
唉,我口頭上冇怪我個fd,但係我心諗真係多得佢唔少lo!!
maybe呢幾日都玩都好夜,搞到好夜都訓唔著..
有d失眠/口\''
出街中要洗$$
快d整機la仆街,我唔想再過呢d生活t^t
|
2009 年 7 月 16 日 星期四  |
| BBQ ]=] |
分類: 未分類 |
好耐冇打blog na;
好懶呢,都唔知我開黎做咩-_-
14號琴日去左蝴蝶灣;
d女仔大部份唔識,男仔就全部都識na-v-
超曬超熱/口\''
做咩大半日自閉仔/.\
唔知係因為病左而唔出聲丫;
定係有女仔係度就怕羞呢,哈哈-______-
之後今日金城中同我講黎,
佢聽到d女仔話我好cool ,唉/_____\''
好鬼冇用丫我...
講黎琴日;
d fd中大大聲係度搵我黎講笑;
不過我冇嬲,中好開心
because我知你地係想我出下聲唔想我哂左果機會..
but你地咁做會令我更唔知點好/_____\
so如果再有下次ge就唔好咁做;
雄你條菜比淫蟲食緊右唔見你做下野;
你真係可以當睇唔到咩!!
我地全部人都x你唔抵丫!!
到左夜晚,
都算放開左少少..=]
玩完就走左,返tw,落左車之後係度影相0.0
我當然右係表面上話唔影果d la~
之後比泥鰍睇穿左0.0!!
佢幫我叫左d人同我影=]
真係咩都暪唔到你..
丹都有幫我;
有時真係覺得丹你ok好人..但你右真係咩左d-_-
你地真係多事xp
之後我地送左d女仔返home na
3點幾am先返到去~
訓z z z z zzz
ps:
to榮:我地唔係唔想同你去玩,點解唔叫你,你都知咩是la..
大+fd唔好嬲我地,ok?!
  
|
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
2009-06-18  |
分類: 未分類 |
今日放左學同某個小學同學去銅鑼灣-V-
本來約好左陪我去睇眼鏡GA;
之後佢竟然話唔識去LO(琴日中話識去\口/!)
吊,SO迫佢借佢果副比我帶-V-
THEN..
去左SOGO同時代廣場@.@
原來去銅鑼灣係佢自己想野= =凸
之後返左太子諗住轉車返去;
我之前係度住的,
我諗起間壽C店,好想去食;
係我好細個果陣成日去食GA^^
入到去好有親切感,但係之前果老板退左休NA..
係E區有好多回憶,特別係之前同成班同學係學校GE回憶0V0
唔知佢地E+點呢. |
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
賣旗日=]  |
分類: 未分類 |
今日比學校迫左去賣旗/.\
中比人呃左話9點幾先返學校拎旗袋-3-
SO,遲左粒幾鍾先出左去賣
之後我同達係葵芳開始買LA
之後去左葵盛>>葵涌村去賣
我地都唔想行黎行去/_\
BUT度度都超多人''同我地搶客'' = =凸
行到超累-.-
不過有條女幾令>V<
我快過達行埋去= =V,比我搶左XD
賣完就放左斑FD飛機冇去唱K= =''
SOR/__\
夜晚就去左西9食壽C
(當補返數LO,OK?)
等左好撚耐......
我地一入到去就每樣10碟10碟咁叫= =V
飽^口^
之後返去拍''膠片'',笑到我地碌地XD
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|