今日我地照住年咁如常出街...
點解?咩日子?!
梗係去倒數la!!xD
迎接2009年MA=]
有條友話8點半係老地方見= =''
我因為要打扮一下喇,SO,我9點先到 XP
死NA!我去到果陣人影都冇,唔通佢地走曬T-T
點知原本佢地去曬屎X雄屋企GEL頭-0-
我都夠遲LA,佢地成9點半先到= =凸
跟住我地去左搭''叮叮''
唔知點解好有FEEL...呵呵
去到尖咀,差人叔叔話海旁BIG爆- -''
叫我地去左果唔記得咩地方GE地方睇
話果度冇咁BIG,去到果度時間岩岩好;
=左一陣,開始左1分鐘GE倒數,
我地係度數,
5,4,3,2,1,HAPPY NEW YEAR=]
之後睇左5分鐘GE煙花就走左;
奇實我地黎到E度,就係為左男果幾分鐘,值唔值得呢??
返到葵芳,見到D同學,平時唔會講野GE都有傾幾句,
之後係M記右見到同學WO,我狂拎佢地D薯條丫 XD
之後我地行多左一陣就走LU...
最後...
HAPPY NEW YEAR=]
|