| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
食飯+''料''  |
分類: 未分類 |
e幾日刀係去汁場打波;
so,e幾日刀冇野好打;
今日刀係一樣,右去汁雞;
but;
今日食luch果陣,
食食下我見到一粒好似豆豉咁ga野;@_@
我睇真d,見到粒野有腳ga!? =_=?
凸!!原黎豉油婆+料~~
今次我就當見唔到~
中有下次你就=汁粒na!!!!!!!!
|
2008 年 8 月 13 日 星期三  |
食豆豆食到咁...  |
分類: 未分類 |
好耐冇打na;
頭先打打下毛lala死機wo;
e+右要再打過; 頂~
e兩個星期返左大陸;
右熱右悶,右冇人同我玩;
e+中於返黎la^^
今朝一起身就打比fd;
去左食車仔麵;
好好食哇^^
食完覺得好口喝,去左士多買雪條,
e+雀巢有得抽獎,就買左支豆豆eat;
點知一擺落口度就比條野痴住左果嘴唇 =_=b
跟住我做左樣好on9 ge野;
我一野c 開左條野;
仆街na!!!
條野痴甩左d皮,跟住果嘴抂係度爆血!
吓Q死我;
=左勁耐D血先至停左;
我諗我E排刀唔食雪條NA...
|
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
2008-07-25  |
分類: 未分類 |
今焦早輝哥右叫人出黎la;
今次佢係叫人去游水,d fa個個刀去曬;
但係我冇去到,因為我有少少肥,唔想比人見到d肥豬肉... =3=
所以我成個下午刀係居企,超''悶''
好在今晚阿雄肯陪我出去姐^^,唔係悶死刀似;
我地去左荃灣果度買3,中扭左幾隻扭蛋;
扭左幾架車仔,我覺得比架扭蛋機呃左,
隻野得一果指節咁上下大;不過架車仔刀算幾得意^^
跟住就去左m記度食野,阿雄係do m記的,有得6折^^
食左10幾蚊咋,超抵食哇!!xd
好la~今晚要汁齊d野返大陸la~
睇完記得留cm ar! 886~ |
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
你地係咪玩野?  |
分類: 未分類 |
唉~今日成日刀冇咩精神; -_-b
今日訓左3個鐘炸...
你地唔洗訓,我刀要訓ga...
今日0晨4點幾5點就比你地用電話轟炸...=_=''
嘈醒曬我d居企人,中差d比人凸;
去到戈度,你地竟然話奇實我黎唔黎刀冇咩所謂 -0-''
饅頭你中講左句:[好鬼正ar~]
咁你地咁早叫我出黎做咩ar?
你地係咪明玩野先!?凸!!!
|
2008-07-22  |
分類: 未分類 |
今日本黎就講好左話陪我買d野ga;
but,佢地一個二個刀反口唔去!
佢地竟然寧願30幾度係街度打波;
刀死刀唔肯陪我買野;
有冇搞錯!你地係咪fd黎ga!? |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|