鵬 ™ソ Blog
☞-只想和你一起_♥♡
pang921026
暱稱: ★♬_メ_鵬 ™♂♀
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
打擊...!!
H&M好好玩^田^
最後一年學界...
屈人好岩;比人地屈果個...
整返部腦
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 448
今日人氣: 6
累積人氣: 5061
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2009 年 4 月 1 日  星期三   清涼


2009-04-01 分類: 未分類

今日miss要留低我做homewok /_\

丫sir右要我留低補測 /_\''

頂~唔洗走la-3-

so我唔理佢地走留堂 = =v

點知miss打比我老豆同佢講wo -口-

中拎左我手提,打埋比我-口-''

癲q左丫佢 = =凸

比佢罵完心情down曬

之後夜晚d fd叫我去打藍球

打打下收到果sms......@_@

我打藍球好廢ga,唔識打-3-

but 佢地真係好人

我唔識打,佢地會教我

打完之後心情好返曬^^

之後返到屋企就應返頭先sd sms比我果條友

之後,,,,,

你想點丫

係真定假ga...

有野就講la__________

 



2009 年 3 月 25 日  星期三   驟雨


2009-03-25 分類: 未分類

今日一出門口就遲左到NA=3=

我行行下係度諗......

橫點都遲到GA LA,遲D返到冇所謂LA@@!

咁岩我右未食野WO~SO去左M記食野= =V

本黎係諗住慢慢食..但我驚太遲返= =''

SO都係打包走算數=3=

呵呵~到左小息食果陣,

我買左一果包姐,竟然比多左果薯餅我,

正= =V

係中文堂果陣我同左某人道歉/_\

有D野自己可能覺得冇咩野,但係人地唔一定咁諗...

好彩原諒左我了^V^

做返FD^V^

唔洗面左左LU ^V^

 



2009 年 3 月 13 日  星期五   清涼


某親戚生日快樂=] 滿足 分類: 未分類

SHIT!!!

中有30秒就遲到NA!

鈴鈴鈴~好彩岩岩好冇遲姐- -V

果MISS ON99~

要我做曬D生物功課先比我走= =''

留左我一個小息+3果字LUCH+放學呀!

吊你- -凸

放左學之後去左飲^^

呀邊個邊個80碎大壽=]

生日快樂=]

冇咩好食GA~

得D鮑魚,魚翅...果D咋- -V

一D都唔好食GA XD

中有利是收TIM丫

我估唔係$10就$20LA~

點知比左張''紅3魚''@0@

YOYO^3^~

好累丫~

頂~聽日DOWN到13度

咩是丫,凍死人咩XP



2009 年 3 月 5 日  星期四   晴天


今日病左也/_\ 疲倦 分類: 未分類

今日一早起身個喉嚨就勁痛~~

返到去學校中衰!

果頭勁重,頭尺尺咁!/_\

諗唔到野,聽唔到老師教書/_\

成日混混餓餓咁到左放學...

唉~冇交回條要返屋企拎t^t

交完之後中要比miss迫我溫書= =''

記唔入腦丫T^T搞左好耐佢先比我走@^@

之後本來要做埋D  homework先走得的- -''

但係好彩丫sir唔=我,叫我聽日交姐^^

唔係都唔知留到幾點- -''

之後去左汁藥食,希望快d好返la>3<

唔係ge燒左你間鋪ga^^



2009 年 2 月 18 日  星期三   晴天


今日咩是情呀.\/. 不屑 分類: 未分類

今日唔知咩撚是LO- -''今日返學果陣;

校長係學校門口成隻狗咁係到看門口-3-

跟住我比佢見到我冇扣''頸喉樓''LA~

冇扣''頸喉樓''姐,洗唔洗叫我咪撚讀丫= =凸

大把人唔扣LA,咁個個都唔洗讀LA,間學校汁得LA .\/.

之後中要CHECK我書包LO .\/.

吊,部手機係入面丫,SO我好快咁放左落果袋度= =V

但係條仆街手埋我身LO=口= 比佢收左T^T

之後比人捉埋頭髮LA,同幾個人一齊出左去剪=[

剪完右話唔得LO=口=唔比留斜陰WO =口=!!

你ON柒?!個個都要留平陰丫,做咩要人地變薯仔?!

仆J!!!!!!!!!!!!剪完比人笑到面黃LO

2後點見人丫~ T^T

琴日約左果女仔出黎食LUCH,想問清楚一D野LA~

原來佢係玩野的=口=比佢玩左..

E+超DOWN LO/_\

總之今日勁唔HAPPY /_\