SinGle*
琴晚成屋企..響樹吹水=] 笑Lun死..跟住我話想讀番日校..起馬D時間好D...多D牙嘛*呢家真系柒下柒下*..跟住講講下..無講*...成晚都訓唔著*..撞鬼Luuuu*!!!! 金日訓到12"00幾 ..又唔去搵工..!!真系唔知自己想典.!!!" SH!T*...做功課!!!!
誰叫我太貪心..
想獨個留住你.!? MR.KK
..
MR.KK 入左院..打波打到咁..唉..比佢吹鳩脹..去左E院睇睇佢..嘔血呀佢..><" 好驚呀*!! 唔好有D咩啦希望!! 唉..好X煩呀..金晚.!! D!U 又冇得去搵佢...SH!T*
嘿嘿*..=] 呢家呢個架用得著...X"DDDDDD
