每日第一日考試呀!!!
家政 同 作文(中)....-.-
作文: 成功非僥倖
他走了 (自選)...
Pakin 話 成功非僥倖 可以用成語作wo~~ 我就話用諾貝爾...
我就覺得用成語例子..... 唔知老師比唔比分...
他走了 是抒情文
開左筆, 改唔到, 焗住要作埋佢-.-
Home E. 問D MC 都冇教過ge
點溫呀?! smart casual.....(有冇串錯?...)
又考埋D 上學期 ge野
都唔記得la~
放學問Ivan 去唔去 中史Remedial
唔去wo~~ (偷懶.....)
4點去補習..
補到想瞓教....zzz
P.S. 作文收尾用左 徐志摩 《再別康橋》
2009年 6月 10日
|