第2日 project learning day.
一日不停做PowerPoint.......
放學好大雨
掛左3號風球-.-
4點仲要返學校弦樂......
6點返屋企
要包粽..( 閏五月初五 )
P.S. 聽日去尖沙咀科學館, 3號風球點去-.-?
P.P.S. 堯 聽日去海洋公園, 不過冇野玩^.^