paula-Love Hope
Love is.... let hearts come closer*
paula425
暱稱: paula
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回顧呢兩天的服侍
我的事奉手記
8月9日獨木舟
走上全職事奉的路
記少少先~
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 2417
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 23 日  星期一   陰天


最新生活照~ 分類: 未分類

 

Canon 450D

3375783877_9fe6c3a903
2623_62454986052_732036052_2025514_3528753_n
2623_62455016052_732036052_2025520_27230_n2623_62455056052_732036052_2025527_5334089_n
2623_62455036052_732036052_2025524_6999190_n2623_62455051052_732036052_2025526_7243406_n
2623_62455041052_732036052_2025525_7354464_n
3375772847_9fd8d1ce56

 



回顧一星期 分類: 未分類

 

剛剛過左的一個星期,感覺是好忙好忙的

可能因為要講道的關係啦~

記下一些比較特別的事:

 

先講星期四,同Sarah好朋友補祝生日呢!!Yeah!!
食得好滿足呢~!

星期五,市區崇拜
好開心在崇拜前可以幫魚旦哥哥揀生日咭俾佢的組員–家豪!!
同埋,家豪4月浸禮啦~好開心呢~~
之後,仲可以同魚旦哥哥的VIP小組一齊食dinner!!
新朋友阿健仲於崇拜後決左志呀!!感謝主!!
崇拜完左,我地去買左「Canon 450D」啦~!!哈哈~~又多一個新樂趣~
之後,仲掃街食「垃圾」即係食街頭小食~勁爽呀!!!
返到家,我竟然準備講章攪到4點ya...仲要失眠添. . . .

星期六,勁眼訓,又係打仗的一天
先係講道,over run..哈哈. . 今次真係唔係咁好. .. 有時唔知自己講緊乜..
之後,go ahead & generation又合併小組啦. ..  .. 唔開心都會有..
但小組時,大家互寫優缺點,都好好ar! THX 2位組長的安排!!!

之後,就祈禱會、再同Go ahead傾攪party.. . . 有時的確會激心的..
6點,第一次開約書亞導師組長的小組會~~感到好特別! 喜歡同大家親近~

7點幾,就同2位組長食野..同埋睇鞋呢~^^
9點過返上水~之後返元朗~~~~~

 

星期日
主要見人,過101. . . . .. . . 1:15pm見第一個,
之後 2點上左去崇拜佈道會. . . 唱最後的回應詩..竟然感動.. . 了. ..我諗起Kevin呀!!!!!!!!!!!
and then 3:30pm見第2個... 4:20pm見第3個.... ..
見到6點幾...之後出左TST....主要影相.. . . .
係開心的一天.. ..
感謝主的供應!!!

 

 

 



2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


2009-03-22 分類: 未分類

 

留位先

聽晚先補返哂呢幾日做左D乜.. . .哈..哈..哈

 

 



2009 年 3 月 18 日  星期三   晴天


2009-03-18 分類: 未分類

 

呢2日特別難受. . .有抑壓也有壓力. ..
心思意念總係專注唔到.. .. .
像斷了線.. . .

 

以賽亞書40:29-31
疲乏的,他賜能力;軟弱的,他加力量。就是少年人也要疲乏困倦;強壯的也必全然跌倒。
但那等候耶和華的必從新得力。他們必如鷹展翅上騰;他們奔跑卻不困倦,行走卻不疲乏。

--

我的心一生只向祂讚美,是我主天天都當我的蔭庇。
無論我遇困苦抑或被壓欺,祂都總給我安慰靈裡沒痛悲。
我的口一生只向祂讚美,是我主於黑暗苦痛中把我救起,
成敗勝負再沒法可撩動我的哀與樂,深信只得主是最美。
同心頌唱Hal-le-lu-jah創造我的主,曾經為我死是耶穌。
同聲和唱Hal-le-lu-jah Halle-lu-jah全地跪拜因祂是最美。

http://www.esnips.com/doc/c4b0db34-0017-41c0-90bb-53af9289d017/06-只向祂讚美


 



2009 年 3 月 16 日  星期一   陰天


2009-03-16 分類: 未分類

 

今日原來係3月16日...
放假放到無哂D 日子...

3月16日係好朋友 Sarah的生日!
Happy Birthday!!多謝妳的包容呀~哈哈哈

又兩日都無寫日記~哈哈
星期六、日都係忙到出汁,總係好夜先返到home

 

先講琴日–星期天
訓得4個鐘,早上6點幾就要起身,因為8點要返到教會練歌
係我最後一次的和唱實習
4月的第一個主日會正式出隊啦~個日仲要係棕枝主日~
感謝主讓我有新的學習

崇拜完,難得又可以同余生食lunch
像重拾返幾年前返教會的日子

之後,又各有各忙,
佢見組員、上訓練
我就上「性格重整」的堂,好耐都無同G組員一齊上堂啦~
自己都好耐無上堂~哈哈哈~今年要努力點!
我報左《詩篇》的堂~都好多掙扎ga,因為要一個多月每個星期日早上7點幾就要起身...哈哈
希望自己真係可以完成到啦~

上堂前,見到約書亞區幾位弟兄在教會溫書,準備CE~
欣賞你地!!加油呀!!!真係要多多為你地去禱告!!
亦期待CE過後聽到你地分享在過程中點樣經歷主的帶領~

P.S:特別見到Garry用心的樣子,係安慰的~當刻係這樣的感覺~
我相信上帝係已為大家預備!

你地係大能的子民!
神之子!!!

晚上,最開心的係食左好好味的土耳其美食~
飯前禱告時,心係喜樂的,感謝主在咁的時勢都俾我同余生有咁美好的供應!
真係主的恩典呀!!!!!!感恩!

-

星期六

開心係穎琛終於返左黎

聽到邵sir在耶利米的講道,真係感到amazing!!
佢真係超勁~~勁夕故仔~~發人心醒~我超留心聽~~好吸引的講道!
令我感到自己真係好微小. .. 仍要在講道上加把勁!
be myself 仍然係最重要~
 

街佈,你地都好俾心機~係愉快的~
最開心係見到你地突破自己!

Generation真係犀利!!! 阿雪愈來愈吸引~yeah
大家的大膽,令我欣賞!
子欣的嘗試,亦好勁ar!

Go ahead,我知你地都開始緊la! ush! 突破ar!
 

要努力跟進呀!!

希望馬錦燦的朋友真係會返到黎啦~~!! need pray hard & follow!


仲有,開心的係6點同阿雪做守望呢~
妳成長了好多~主的塑造!

之後,勁急跑去應許樓開「成立社團」的會議~
傾到10點,當中好多好笑位

心的確好迫切為呢件事禱告!

and then. . ..  .勁趕飛去上水. .. . 哈哈哈..
又食左餐特別的晚餐在「魚米家」


上車前,
我是心滿苡足的~