今日原來係3月16日...
放假放到無哂D 日子...
3月16日係好朋友 Sarah的生日!
Happy Birthday!!多謝妳的包容呀~哈哈哈
又兩日都無寫日記~哈哈
星期六、日都係忙到出汁,總係好夜先返到home
先講琴日–星期天
訓得4個鐘,早上6點幾就要起身,因為8點要返到教會練歌
係我最後一次的和唱實習
4月的第一個主日會正式出隊啦~個日仲要係棕枝主日~
感謝主讓我有新的學習
崇拜完,難得又可以同余生食lunch
像重拾返幾年前返教會的日子
之後,又各有各忙,
佢見組員、上訓練
我就上「性格重整」的堂,好耐都無同G組員一齊上堂啦~
自己都好耐無上堂~哈哈哈~今年要努力點!
我報左《詩篇》的堂~都好多掙扎ga,因為要一個多月每個星期日早上7點幾就要起身...哈哈
希望自己真係可以完成到啦~
上堂前,見到約書亞區幾位弟兄在教會溫書,準備CE~
欣賞你地!!加油呀!!!真係要多多為你地去禱告!!
亦期待CE過後聽到你地分享在過程中點樣經歷主的帶領~
P.S:特別見到Garry用心的樣子,係安慰的~當刻係這樣的感覺~
我相信上帝係已為大家預備!
你地係大能的子民!
神之子!!!
晚上,最開心的係食左好好味的土耳其美食~
飯前禱告時,心係喜樂的,感謝主在咁的時勢都俾我同余生有咁美好的供應!
真係主的恩典呀!!!!!!感恩!
-
星期六
開心係穎琛終於返左黎
聽到邵sir在耶利米的講道,真係感到amazing!!
佢真係超勁~~勁夕故仔~~發人心醒~我超留心聽~~好吸引的講道!
令我感到自己真係好微小. .. 仍要在講道上加把勁!
be myself 仍然係最重要~
街佈,你地都好俾心機~係愉快的~
最開心係見到你地突破自己!
Generation真係犀利!!! 阿雪愈來愈吸引~yeah
大家的大膽,令我欣賞!
子欣的嘗試,亦好勁ar!
Go ahead,我知你地都開始緊la! ush! 突破ar!
要努力跟進呀!!
希望馬錦燦的朋友真係會返到黎啦~~!! need pray hard & follow!
仲有,開心的係6點同阿雪做守望呢~
妳成長了好多~主的塑造!
之後,勁急跑去應許樓開「成立社團」的會議~
傾到10點,當中好多好笑位
心的確好迫切為呢件事禱告!
and then. . .. .勁趕飛去上水. .. . 哈哈哈..
又食左餐特別的晚餐在「魚米家」
上車前,
我是心滿苡足的~
|