paula-Love Hope
Love is.... let hearts come closer*
paula425
暱稱: paula
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回顧呢兩天的服侍
我的事奉手記
8月9日獨木舟
走上全職事奉的路
記少少先~
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 37
今日人氣: 0
累積人氣: 2416
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 13 日  星期五   陰天


心深的感覺 分類: 未分類

 

本身今日都有種去街的期盼...........................

所以無跟家人上廣州,早左起身沖埋涼、洗埋頭、煮埋野食、衝埋份講章....總算交了

但....咁多年. .... . .一切仍舊無改變.... 哈哈. . .. .

最終,都係無出到去...哈哈哈

 

-

今日! 真係唔係咁開心!我是認真的!


個種唔開心,係個心有種「迫切感」、「痛惜」

 

當我知道Go ahead小組的組員因著唔同的原因聽日返唔到教會.. . .

我的心呀. . . .. . .  . . .沉左..........

真係好想一齊佈道呀... .. 聽日係街佈呀. . . . . .. . . .

我知道.. . 大家有唔同的原因. .. . .d原因對大家黎講都係無可奈何. .. . .

 

但..耶穌都係好簡單.. . .只睇重「我地的心」. . .

 

我也...只係好簡單. .. . . .睇重「你地的心」. . .

 

返唔到從來唔係重點. .. .  「心」先係最重要. . .

 

佈道的機會,在大家的心嗎?

 

如果有,使雙就要努力.......... 加把勁. . .為主作

 

從來十架路係難行的,亦要取捨

上星期我也掙扎,因為本身聽日我和唱要練歌,仲要係最後一次實習的練歌,我真係唔想錯過每一次寶貴的練習
你話重唔重要,都重要ga... 獻祭wo..一定要好好裝備自己.. 包括身心靈...

但我更知道牧養係我首要,佈道更係上帝俾我地的大使命,
更何況,我下面有班小羊。

我也希望在佈道上支持佢地.. . 興起佢地.. 有咩比行動的支持黎得更具體...
耶穌都係走進人群的當中觸摸人的生命...

最終,我選擇了大家;聽日,我會同大家街佈

 

但聽到.. .幾位組員.. .不能返來...簡直晴天霹靂. . .

 

 

我的心雖然會痛,但我深信Go ahead 始終係會得的!

 

真的,每個人都要多多為自己的生命禱告................................

 

「耶穌又對眾人說,若有人要跟從我,就當捨己,天天背起他的十字架來,跟從我。」(路9:23)

 

 

 

 



2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天


俾個激大大大掌聲Garry!! 分類: 未分類

 

真係忍唔住~~今日要寫多一個post呀~~~呂嘉偉弟兄~~我要為你開一個post!!! 哈哈哈

嘩!勁"十派"~Garry真係畫左個火柴人出黎~無諗過呢~

勁欣賞佢!言出必行!強勁呀!

呢個火柴人勁有佢的個人風格~so cool~~藍色~勁型!
(我諗Garry唔介意我post出黎同大家分享ge~)
好野梗係要同多d人分享!
真係好掂!!

多謝呂弟兄~

 



劉華如果信教就好啦~哈哈 分類: 未分類

 

今日感到好悶呀.................................

條腰仲要無啦啦隱隱作痛返. . .

近期成日發生口角..救命..

 

講章準備了三分之一. . . . . . 好想今晚完成到呀.. .. 主耶穌.. .寫講章真係需要出自祢的話語..

 

今日唯一興奮事:轉左用MSN 9.0,好Fresh的感覺~

 

近期都係聽緊andy lau的新專輯:Love Hope

 

每當聽到,呢句歌詞:「如何 難過 我也不會放棄....」

個心會覺得有股力量提醒自己. . .好得意.. ..

今日發現原來《等我》係好好聽ga!  個旋律好正~~

    我與你人海裡面不相識 有些生疏
    為何 明天我是如何 你們還認可
    不捨得放低我 天天愛得如火
    用盡力將我放在你的心窩

    我與你從今後不分開 再不囉嗦
    連同無邊思念 記住我一個
    日後在何地方 亦共赦無用講
    今生每天高歌 他生在等我

前幾日o係度諗劉德華信錯宗教真係好唔抵呀!!!!!!!!!!!!!
我真係有衝動,好想寫信俾佢,讓佢知佢信錯教呀!!!!!

我諗如果佢係christian,佢的生命會影響更多人ga!!!!

真係好陰公呀佢~~哈哈哈哈~

我有迫切的心好想救佢~

聽說油青今年會再攪保齡球比賽,目標係想請到andy lau!!!
上年我地請唔到佢,只係請到其他藝人...
真係要祈下禱....如果今次油青邀請到佢,
我一定把握機會同佢傳福音.... 哈哈哈哈哈....拎住5個唔同顏同佢傳福音!!!哈哈哈

 

上年比賽的相:

 

 



2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天


喜樂的心乃是良藥 分類: 未分類

 

今日起身終於有陽光啦!!!! 感謝主! 自己都生猛d~
今日有返d喜愛元朗的郊外~

以前鍾意夜晚,而家鍾意日頭的時候
以前鍾意冬天,而家鍾意春天

10點幾起左身,
11點幾就出門口,返教會見陸傳道~~

中間發生攪笑野..就係佢約錯左我去福井..攪到我坐好哂...
之後佢打黎問我o係邊..佢先知佢講錯左我地方..我勁唔好意思走返出去福井ar..我仲飲左人地一啖茶...ah...哈哈...
好樣衰...哈哈哈~~~不過唔緊要,就好似train up我的膽量咁. . ..唯有咁諗

嘩~~之後去返岩個地方,去左明將食lunch & 督導 (哈哈哈~其實似傾計多d~~)
陸傳道真係一個勁好的牧者!!! 慢慢呢幾年同佢建立左一份親切的感覺~
所以,有咩我都會同佢分享~~今日佢仲請我食lunch呀!!真係好好呀!!
今日同佢研究「曠野」哈哈哈哈~~雖然係用黎幫助余生,但自己都好大得著,我也會好好記住~
讓我再次知道認真研讀上帝的話真係好重要!隨時可以改變一個人的生命!
嗯!我要努力做一個激勵人心的導師!作主的僕人~
感恩,牧者明白我,也睇到我身上揹住左xxxxxxxxx. . .. . 真係幾難自處. .. .也要面對那些double feeling.... .
所以,我同左牧者講,我不會上路住~哈哈哈哈哈哈哈~~~我會再企多陣~

見到2點幾,真係好犀利啦~~好多計傾~heehee~
又傾下發展社團的野,真係諗起都開心呢~

之後我就返上水行左陣,我終於捨得買枝眼霜啦~~~~哈哈哈~~

其實,感謝主,今日心力好返d,都多返d正能量~
唯一有樣缺欠係:我都係仲未寫講章呀!!救命呀!!!哈哈哈~~真係暈低~~~

 

「你若能信,在信的人,凡事都能。」(可9:23)

 



2009 年 3 月 10 日  星期二   陰天


2009-03-10 傷心 分類: 未分類

 

今日無咩野特別做過咁. . .. . 無乜時間用咁...可能太晏先起身啦...

之後又發生左D事.... . .. . 傾唔岩... . ... 真係唔係幾開心. .. 唯有唔理住.. .. .

但又一直影響我. .. 整晚的心情... 真係救命..

 

夜晚去左陸傳道家開祈理信安得烈G小組...
自己都唔知帶左個咩的破冰. . .. . .好快就玩完....

整晚自己不在狀態咁.. . .都唔願點講野. . .

 

睇唔到學警.. . 真係好可惜. ..  .上網又搵唔返今晚個集wo. .. . 超慘. . . .

 

 

p.s:唯一的開心野係:清怡今日生日!!!! 同埋,阿雪話我知佢地Choir 拎左冠軍!!!!!