第一次寫Qooza的日記,平時都係寫開xanga ge..
我知道好多約書亞的人仔都喜歡寫Qooza,好多時好想睇大家所寫的,
但成日又入唔到去,又話要會員先睇得..真係激死..哈哈
明明之前睇開他/她的Qooza都唔洗ga..哈哈..之後又要...有時仲得意..要密碼添..哈哈
年青人真係轉得好快. . ... .不過呢d就係年青的階段..
反正開了,所以就的起心肝寫啦...
其實,我由大學開始就鍾意寫日記,大大話話已經開左最少8個日記啦~~~哈哈哈
不過最早期果2-3個已經無左..因為個網已經死左...真係好可惜ar!!!無左一d我認為好sweet好美好的回憶.. .
有時候,諗極都諗唔返以前發生過乜事..都係靠睇返d相,睇返d日記去回味返昔日的感覺.. ..
想o係呢度記下d特別想記的事. . .諗到乜就寫乜...
隨心隨「苡」...哈哈哈..都應該唔錯吧...
今日,心情都係麻麻炸.. . .d 思緒都仲未清到呢...
我有問自己:發生乜事??!!
真係好耐無試過咁啦....................... 究竟發生乜事..
9點幾起身,11點返主日崇拜
今日係謝牧師最後一次在教會啦. . . .. . 佢最後一次講道..
「愛裡沒有懼怕」
佢係一位充滿感性的牧師...真係好唔捨得佢呀!!
佢要離開實在太突然啦!! 最大的回憶係佢都見證住我浸禮...送左唔少靚相俾我. . .
所以,我同魚旦哥哥一齊送左一張咭俾牧師留念.. . . 裡面有著我地浸禮的相同埋祝福...
謝牧師對眼其實係眼濕濕ga...佢真係一個super good的牧師!!!
而家睇返張相,真係好唔捨得ar...
佢今日見到我地同我地講的最後一句說話係:魚旦...同Paula... . 多謝
每次佢叫我個名都好窩心ga,因為佢係用心記著肢體名字的牧師!!!!
主呀,您要大大賜福牧師!!!

完左崇拜. . .
余生問:咩無人同你食lunch咩.. .
真係當刻想打獲佢...哈哈哈. .
呢句說話...的確不好受. .因為諗起.. 一d 難過的回憶...
呢幾年. . .慢慢學習去適應. . . 雖然有時感到自己仍然原地踏步....但我知道上帝要透過經歷堅固我. . .
其實,當見到生命離開教會,每一次我都好想用我的經歷鼓勵大家..
2003年. . .余生帶我返到呢間教會..我無咩特別原因而返教會的,只係個陣得閒..所以去睇下..
當時大家覺得我好cool,哈哈哈,我仲記得我同大家講:得ga la..我唔會信..因為我信天主教...
諗返真係好好笑...
當時Maisy係我的組長...返左教會1個月多dd,有一日我就決志...(我都唔係果d一返教會就決志的人..心都幾硬ga..)
個陣,我覺得同組的組員都好勁ar.. 我好想學佢地. .所以我努力成長. .過左一年多...
小組的人愈來愈唔穩定...佢地一個一個經歷低潮..好似好多野發生在佢地的生命咁...
之後Maisy有新的事奉方向...加上我諗當時小組咁樣令到佢好吃力...所以佢話唔再帶我地的小組...個陣真係感到晴天霹靂呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我仲記得個次的區聚,Maisy鼓勵我地的組員...當時我真係唔明白點解d組員生命會突然低沉..
之後,小組變左無組長. . Maisy鼓勵我去其他小組..咁樣會健康d...
但個陣我的心真係好掙扎...極度唔明白..因為我覺得我的生命,係佢地影響我,無佢地,我都唔會成長得咁快..
但點解當我好想同大家努力之際...大家的生命就遇上風暴...
我真係好想同佢地繼續生活.... .. .生命影響生命... . 我好想幫助佢地. .同佢地一齊分擔..
所以,最後,我決定繼續同佢地一齊. .. 當時我地的小組無組長...個區又唔會有多的組長派落黎.. .
我就承擔住呢個的小組的聯絡人. . .日子過了一陣.. . . 慢慢就承擔埋組長. .. (當時我真係咩訓練都無...咩都唔識...)
覺得自己同其他組長好唔同,因為我的小組就好似係自生自滅咁.. . ..
其他小組都係一個「去」的小組... 而我的小組. . .係各人生命的低潮... .
我相信生命總會有復興之時,有高亦會有低,我深知
所以,當時我改左個小組名叫「Revival」奮興小組....
我諗過左年幾...時間都唔係好記得啦.. . .
佢地一個一個離開哂教會. . .. .我試過差唔多一年崇拜得我一個人.. 霸左幾個位盼望住佢地會回來..
其實,都幾難過ar. .. .加上當時又係余生的生命低潮. . .基本上. .小組最穩定就得返我同余生. . .
最後,我都唔知點再繼續落去...所以,我都唔再帶. . .小組交左俾余生. . .余生帶左一段小日子. . .
最後,無人再返的時候,就宣佈Revival都無啦~~~
之後,2006年我就落左少青,入第一次的福音營啦~~
經歷雖然難過,但在個段日子,上帝堅固我的信仰生命
讓我知道即使返教會可能一個組員都唔會有,但我仍然要返
因為信仰從來不是憑感覺,亦不是因為人返,所以你先返
另外,上帝讓我看見,我對生命的執著!!
的確,每當見到生命離開上帝,我真係會好心"up",痛心...
心裡係有種迫切!!!! 好想救她、他. .. . . . . .
我會問:點解ar主?點解ar??. . .. 為何佢地生命咁易溜走. . . . .
但感謝主. .. 開我眼界..從呢d經歷中讓我明白...
即使生命溜走.. .但主仍是掌管生命的那位.. 您比任何人更愛佢地的生命. ..
我牧養,係一份對生命的著緊、迫切. ..
生命影響生命. ..
我希望我的小羊都係「忠心堅韌」、「永不放棄」、「定晴上帝」
睇緊的妳/你,也請妳/你加油!!!
|