<



     

            

 

           My diary~!

      
   點擊查看全圖
                               

 

pettyka
暱稱: yannes
性別: 女
國家: 香港
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
>
...
YEAH
><
放假
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
                             

2006 年 4 月 3 日  星期一 晴天

 

好眼好眼好眼訓 不安

http://www.xanga.com/pettyka

我個xanga..我用左一返心血....

我會寫三個日記..

今日好眼訓..又係對卷

想嘔血...嗄..唔知呀..我咩都唔知

天日又係最後一日

依家好眼訓  但放學到依家都係咁玩電腦...

要訓返一陣先...

好耐無係屋企食飯..

食完就訓...訓醒玩電腦...

仲係好累......係咁打日記打日記

 

 

 

刊登時間︰2006-04-03 07:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2006 年 4 月 2 日  星期日 雨天

 

情人不會忘記 鬱悶

萬一失了憶
就請你來提示我
分手那一幕
事發經過
有否哭過
趺得慘痛~~麼

萬一不記得
亦跟你紅紅熱戀過
請你講講那陣子貪你什麼

最恨最親愛全忘記
我亦決不要遺忘你
生命並沒甚麼可以記
若過去沒有喜歡過你 
要是我真正沉迷過
我如何可能遺忘你
用一生去受怕擔驚 
都要喜歡你 

萬一失了憶
就請你從頭讓我
想起你的壞
共你的錯
至少準我
記得~~怎痛楚

十分想記得
若跟你原來辛福過
請你講講那日稱呼我什麼.......

最恨最親愛全忘記
我亦決不要遺忘你
苦難受盡亦得不到你
未怨過在最初識相你
要是我真正沉迷過
我如何可能遺忘你
或者真相動魄驚心
都要想起你.......

今日起身同mum去食野then  去左library

傾計with亞Law...then溫書..差d唔識寫字

返到home聽呢首歌聽左10幾次.......情人不會忘記 

愈0黎愈like  張柏芝

都唔知自己係咩性格..點解聽一首歌連續聽十幾次都唔煩

 

 

刊登時間︰2006-04-03 12:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2006 年 4 月 1 日  星期六 晴天

 

我會好好的 感動

我會好好的 花還香香的 時間一直去 回憶真美麗
我是想著你 一直想著你 你在我心底 變成了秘密

不要說你愛我 你想我 如果你的心裡沒有怎麼做
只是勉強的敷衍我 我知道了會很難受
我要你默默走 不回頭 我會清楚明白你要的是什麼
無須勉強的安慰我 說奇怪的理由

到現在還是深深的 深深的愛著你
是愛情的 友情的都可以
那是我心中的幸福 我知道它苦苦的

要給你遠方的祝福 我知道它苦苦的

今日ln  home等等等

then等到佢返home

then搵erx  then去左erxh

<{=........

我有口難言..個心諗左好多野

只有眼淚是真的

好肚餓..成日都係食得一碗米粉

係好少..仲有一啖飯

返到home食返早上d粉

玩電腦..隻眼好累...

<<我要快樂  張惠妹>>

 

 

刊登時間︰2006-04-03 01:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2006 年 3 月 31 日  星期五 晴天

 

對卷.. 驚訝

今日返學對卷..真係好眼好眼好眼好眼訓

then返到去英文卷唔係好好...account  miss有讚我好開心...

其他唔係好好...then放學返home..去左亞na到打牌...

返到home睇tv 玩電腦......

 

 

刊登時間︰2006-04-01 12:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



                             

2006 年 3 月 30 日  星期四 晴天

 

一笑而過 鬱悶

今日起身玩電腦..玩玩玩

then出左大埔..去左erxh  <{=.....

then我買野食..then返home

我好似閒人

 如何辛酸 如何淒慘 如何分擔
 如果仍然將從前再三哭訴是磨難
 拭乾眼淚回去 亦算節省一晚
 閒人一班 沉淪一番 自虐一番
 假如這同盟會輪流大講失戀太黯淡
 不如對那人鬥快鬥早心淡

 離場未為晚 尚有車 早點散


 

 

 

刊登時間︰2006-03-30 11:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]