今日10點幾起身...好眼訓..等陣想去溫書..今晚無咩野做呀...
我想涯到天日早上先訓呀..無人陪我呀....點算呀..
人地星期日要唱k........點涯...希望今晚有人陪我啦啦!!!
我出左去library 同我妹妹...去到無溫..係咁睇碟...亞foon都係5..點知走火警...><
唔見左我細妹同2個細路好緊張...最終無事...then同我亞妹返home...食飯同我妹妹係津津
then返到home好悶 係依家.....睇到森森日記
<<<<睇睇下tv.. 嘉欣打黎.. 又出去吹水... 好熱./..
今日得嘉欣,我,子欽,傑同小牛... ....... 都幾好玩.. 好似成日都吹水..
gigi.. m景條女.. 黎左.., then我同嘉欣continue吹水..哈哈.. 算唔算博fd成功??
之後.. 隆同m景果d黎左.. 就可以走啦.....
2 pairs 情侶... 嘉欣+隆.& gig+m景... 我明顯係電燈泡啦..哈哈哈
返到麗和.. 都預左比人罵...
wow!!! 成仔d暗瘡... 超多... 勁恐怖... 真可憐... >>>>copy in森dairy
點解要copy呢一日....因為我記得囉..食味千....2005 年 05 月 02 日
我個心成個星期都唔舒服....
今日最唔舒服..痛到個心係空虛..
為咩痛唔知...只知係唔開心
夜晚去左新達之後買碟..個心好唔舒服...好彩有人陪...森森
我好掛住xx....但我唔會搵
今晚睇碟睇天光先......
|