2010 年 9 月 4 日 星期六  |
| 2010-09-04 |
分類: 未分類 |
感受幸福.
今天在塔石的巴士站等小棒.
在等待的時候..
有一個身體殘缺的男人經過.
而在馬路的對面.. 有一對年青的小戀人跟他擦肩而過..
那時除了有憐憫之心外...
心中在想...
若然有一天不幸..
那... 幸福會降臨我身上嗎?
沒多久..
有一個頭髮稀疏的小男孩經過..
我想他是患了甚麼很難醫治的症吧.
剛剛想的問題打倒了.
只在想..
身體健康就好了.
每個人的追求都不一樣.
有些的要富有, 有的要權力,有的要名聲...
許多許多在你人生中想過求的...
但是..
沒有健康的身體那又如何做到呢?
今年的生日..
許多朋友都祝我身體健康.
我自己也在想吧.
也許扼運我們改變不了
但幸福定必是自己掌握的
不要在想幸福的必然.
感恩.
|
| 發表時間:2010-09-04 11:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 2 日 星期五  |
| 2010-07-02 |
分類: 未分類 |

(無煙大使其中一次活動. 我 NOW-B.同晨三個友仔係帳萬度休息.仲記得笑得大聲得滯比人駡.不過戈日玩得好開心.)
今日SUM 無煙大使2009/2010 打邊爐
話咁快又過左一年,, 大家一齊參加左唔少活動
仲搞過露營,週會, 影片...
令到今年高二都過得相當充實. =)
多謝kathy 帶左我地成年.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
打完邊爐之後.有人提議行返氹仔.
gd idea. 一行有我魚蛋同趙2
不過今日著左拖鞋而且會擦腳
不過都無礙我行大橋GE決心
. 
我地由葡京落車出發.
為左好安全咁行到橋頭.
於是我地林住行地下隧道.
點知...
行呀行..
點行都過唔到對面馬路.
原來仲未整好. /.\
只好急奔過對面馬路

向目的地出發.
我地邊行邊影相同傾計.
感覺好爽耶.
又涼.. 不過D大巴經過GE時候.
條橋有少少晃咁.
行到一半左右.
因為拖鞋擦腳GE關係.
我脱鞋行.. 感覺都幾正.
我地一總行左一鐘先返到屋企.
記得對上一次係係橋度睇煙花..
雖然戈時無行曬條橋..
但感覺已經好好了.
...............時間過得好快.
而而加,,雖然自己一個人走..
但原來我身邊仲有我D 朋友.
我並唔係獨自一個人.
多謝你地. >3
|
| 發表時間:2010-07-05 11:01 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 2010-06-30 |
分類: 未分類 |
2009/2010年度結業禮.
帶著緊張和沉實的心情去迎接.
轉眼一年的時間..
在這一年, 面對了許多的挑戰
接受許多的考驗.
做了許多自我認為沒有可能完成的事.
綠社社長.
這是我完全沒有想過可以勝任的工作.
做了社長之後..真的學習到不少的東西
而這些經驗和體會 是永世難忘
更令我意想不到我們綠社第三年冠軍.
然而今年的第一 更是得來不易.
內心複雜的感覺..
難以用言語來表達
我知道社導師,各個社員都為綠社付出了不少
綠社有今日都是全靠你們每一位的付出.
深深的感謝.
來年便是一個新的開始.
希望同學能更進一步
有所得著.便會成長.
這才是我心目中的第一.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日很大聲的說一聲 "我地成功咗喇".
這份喜悅,成功很想跟一個人分享.
雖然一起初他不想我做社長.
因為他怕我應付不來,壓力大得很
我一直很用心去做好它.
因為...我不認輸 .更不是一個會低頭的人
其實.. 真的很想跟他說聲謝謝.
多謝他令我學會了許多事.
11-22 我永遠也不會忘記.
多謝你陪我走過的日子.
學曉要更加堅強去生活.
我做得到了.!!
|
| 發表時間:2010-06-30 11:19 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 31 | »
|
|