|
我的連結♥
|
|
| 
|
 2007 年 1 月 15 日 星期一  

 東華教育在葵青  |
今日早上四個人去左唱k, 好耐冇唱lu~=D
之後返黎搵佢地, 睇表演, 睇左跆拳, 合唱團, 跳舞等等,
但係都睇唔到小雅表演... 仲等我整左張紙tim...
做左幾分鐘攤位, d 細路好搞笑,
玩得多, 未問完問題都已經講左答案,
有D 唔識答, BIO CHAN 係咁俾tIPS ,
都答一D好得意既答案~哈哈
仲見返一d小學既老師呀∼
區志明同埋區樹熊=P
之後就好似二十個人, 有我地班既人(HING, SHITA, 烽, 成DEE, 振, 創, HO, KVT, 米, 堂)
同埋一d form3
去左食pizza, 黃錦烽請呀~
之後諗住玩一個遊戲,
點知創會諗住接住隻杯...冇可能嫁...
所以搞到成張台濕哂...
麻煩到d waiter...
之後陪埋shita 去買蛋糕,
買左慕斯蛋糕... 好想食...
返屋企,
打返個電話俾小雅...
但係.......... 發生左d 好唔開心既事...
雖然最尾冇事...
不過都要講返聲sorry...
|
|
  刊登時間:2007-01-15 12:11 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
 2007 年 1 月 13 日 星期六  

 口試.relax.新開始 |
1月12日
返學校考中英文口試,不錯啦∼=〕
之後知左某D科既分...AI!
之後我,HING, KEI, SHITA, YIN, EVA, 葉子, 同黃錦烽去食TEA=D
返到黎我地打羽毛球, 玩少人版既鹽痴豆(小雞作既名)XD
返HM
*我個心好唔安樂...
等陣要去東華教育在葵青
女童軍...
十點做到5點左右,
但係好似冇咩野做咁... 搞到係咁坐坐企企, 好累...
(冇野做仲累過有野做)
之後我, yin, kei, shita, hing, eva, amy 去左3聯 睇左一d 教參
扭左幾個扭蛋^v^,
就返屋企 |
|
  刊登時間:2007-01-13 08:34 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
 2007 年 1 月 9 日 星期二  

 2007 年 1 月 8 日 星期一  

 123 |
呢幾日都考試... 仲有成個禮拜,
覺得玩電腦都冇咩mood...
考英文卷, 好巧! 我同熊家欣錯埋一樣既野
(CHRIS WONG都寫左做JENNY)
星期日, 同詹詹都響自修室渡過,
8點幾趴左起身, 搞下呢樣果樣,
會所果個餐廳減左價@@?
第一次食, 好濟, 但係麻麻地好味...
之後11點先開始溫書,
全課由頭睇一次真係明好多!
12 點幾一齊上左去我屋企食野, 之後繼續
(寫紙仔 )
頂唔順, 走先, 臨走果陣 詹: 
[份禮物終於俾左詹詹]
星期六 自修室,
我係最遲黎最早走果個,
同羊肉焗桑拿
本黎話叫埋tracy跑步,
但係最後冇去,
好耐冇見tracy 喇...
MR MA話要養成一個習慣要做二萬次,
我好驚自己真係會半途而廢....
不過有林小雅成日響到督住我,
都事半功倍!
我有時覺得孤單 |
|
  刊登時間:2007-01-08 01:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
 2007 年 1 月 7 日 星期日  

 [[已經訂立07年目標! 開始左第一步!]]Going on! |
我浪費左成年幾既時間... 好後悔...
點解我唔會keep 住果份衝勁 !?
|
|
  刊登時間:2007-01-07 09:05 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 21 | »  |