喜
- 二家姐結婚, 恭喜哂=D, 仲專登向學校請事假, 因為去到先發現我張回嫏証已經到期, 而且當時已經十點, 皇岡果邊既中國旅行社5點就關門, 坐返黃巴→的士→KCR→羅湖→終於整到張臨時, 都成十二點幾, 已經冇車直去福建, 決定去廈門再轉車, 返到屋企, 已經係第二日的十一點幾, 發覺自己唔知由幾時開始, 坐車唔會再暈車浪。福建好凍, 話哂都十二月, 不過香港就好似仍然係夏天(果時), 相隔六年冇見的人, 仍然記得。3天假期, 都很不錯, 每個人都很好。
- 琴日十點去做義工, 米米同埋金搞到d婆婆起哄, 仲落跑, 好彩碧姐收拾場面... 我, shita, yin果part 不過不失. 之後個姑娘請我地食m記, 仲換埋d狗仔^^, 食完就去買野, 我, yin, shita, 米, 影貼紙相, 買左條褲&衫, shita 買WESTWOOD 銀包送俾家姐, 有米!YIN早走, HING黎左, 我地由MK行到太子, 最後返返MK... 返到HM 8點幾.
- 跳舞, 我地果TEAM 十個人, 創左新招, 我見許SIR都睇到點點頭, 不過得返3日, 唔知夠唔夠時間練整齊呢?
- 有日放學, 我地A班廿個人同柱生SIR 打籃球, 哈哈~ 之後玩閃避球, 糖痴豆, 7點幾返到HM.
- 上個禮拜好似日日打籃球◎0◎
怒
- 無良奸商欺騙手法被拆穿, 響到串人
- 上網隔十幾分鐘又斷線, 很煩...
哀
- 某天練SING CON時發生了一件小事, 不過現在沒事了~ 過左去既野, 我唔記得LU ^^
- 社籃留有遺憾...
樂
- 終於俾我諗到明日環我點玩喇
- 多謝SHITA 果堆糖, 仲有你地的關心=D
- 多謝呀海D A-MATHS PAST PAPER
乎.. 感到時間很少, 很不足夠... |