按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 ♥♥ WELCOME ! ♥♥ 

 CK

 

暱稱: Piano

 我的連結

 
♣ 鴻
♣ 靜雯
♣ BAGA
♣ BBQ
♣ cC
♣ EDDIE
♣ Fion Tsang
♣ FULU
♣ JOSEPHINA
♣ kitty
♣ MY XANGA
♣ Nicole
♣ NOISY
♣ OSCAR
♣ TracY
♣ WING
♣ Yin
♣ 小雞
♣ 小米米
♣ 小泉
♣ 民
♣ 羊肉
♣ 成DEE
♣ 君
♣ 芬
♣ 社長
♣ 肥堂
♣ 欣
♣ 金金
♣ 海龍
♣ 振
♣ 軒
♣ 健
♣ 陳鴿SIR
♣ 陳柱生sir
♣ 晶
♣ 葉子
♣ 嫦
♣ 碧
♣ 熊仔
♣ 綿鳥
♣ 歐陽
♣ 瑩
♣ 嫻
♣ 豬潤
♣ 鄭創


RSS Feed

2006 年 12 月 15 日  星期五


超樣衰-.- ..... 不安

今日勁樣衰呀... 我居然...居然...

會做出D咁既事... =0=

仲要俾葉子笑... 呀瑩忍笑... 我就苦笑...

好彩都冇咩人知... -。-  呼~~

本黎仲諗住趁機握小雅幾粒燒賣TIM~

點知最後係我輸左-- 算啦~ 兩粒~ XD

 

LUNCH 開始, 唔想旭, 坐左響到,

一直欣賞相片XXDD

我地發現有個人好似鄧LS~  

 

放學返左屋企, 之後去左睇波...

hing, 瑩, 韻一早去到

冇去到夜闖吳祥川TIM~

之後同SHITA去左百佳撞

EVA, BBQ, KWAN, BBQ

響到格價xd

 

行行下醒起要去拎past paper,

去返一到好耐都冇去過既地方---自修室

一入到去見到海龍, 打俾呀海叫佢拎野落黎,

之後見到呀ray, 佢地仲係自修室常客xd

仲有陳上游同埋陳建盛,

估唔到佢地都會去自修室@0@,

不過都差d唔認得佢地~

針左陣計, 拎埋成袋書就返去lu~

唔該shita 幫我拎.

仲有多謝哂d past paper ^^

 

好累了~ 唔去打波...

刊登時間:2006-12-15 09:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 12 月 13 日  星期三


2006-12-13 驚訝

<<These Days>>

 

完左SING CON了...

很好啊!明年會更好!^^ 加油~

 

楊建立調我去守1D啊∼︿︿ 

年年都守FORM ONE的我~ YA∼

 

(好累... 本黎要去拎野都CANCLE 哂)

 

小息開檔玩魔術XD∼ 學識左個魔術^^

 

跳舞我地組興,妍,賤民,豬潤,創仲有我拎A呀~ ^^ 好野~其他人都好好呀∼

總算冇白廢我地排咁耐~

 

夜晚先發覺本數學唔見左...

即刻叫人拎本野俾我, 順便拎返俾我遺忘左既野...哈哈==

呼∼好凍呀...十二月頭仲著緊短就,話咁快就凍左咁多∼

 

以為又發生咩事,只係誤會一場∼ 哈哈...

估唔到上次abc亂up既俾人當真...--

 

OH... 為何事情會演變成這樣...?

 

班會傾christmas party 野, 全部野都有人"讚"助??哈哈∼∼ 全部都四十四票!

 

我對鞋爛左...9月先買...今日陳廣達幫我痴完都冇用...

 

XXX+XXX=FREEMAN

勁無奈...聽住碧姐數學堂講果D野...

仲有小雅同埋振呀!-。-

 

千其唔好頹下去呀,唔好好似我咁,一頹不可收拾...

刊登時間:2006-12-13 09:48 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 12 月 10 日  星期日


<「忙碌」的日子>

- 二家姐結婚, 恭喜哂=D, 仲專登向學校請事假, 因為去到先發現我張回嫏証已經到期, 而且當時已經十點, 皇岡果邊既中國旅行社5點就關門, 坐返黃巴→的士→KCR→羅湖→終於整到張臨時, 都成十二點幾, 已經冇車直去福建, 決定去廈門再轉車, 返到屋企, 已經係第二日的十一點幾, 發覺自己唔知由幾時開始, 坐車唔會再暈車浪。福建好凍, 話哂都十二月, 不過香港就好似仍然係夏天(果時), 相隔六年冇見的人, 仍然記得。3天假期, 都很不錯, 每個人都很好。

- 琴日十點去做義工, 米米同埋金搞到d婆婆起哄, 仲落跑, 好彩碧姐收拾場面... 我, shita, yin果part 不過不失. 之後個姑娘請我地食m記, 仲換埋d狗仔^^, 食完就去買野, 我, yin, shita, 米, 影貼紙相, 買左條褲&衫, shita 買WESTWOOD 銀包送俾家姐, 有米!YIN早走, HING黎左, 我地由MK行到太子, 最後返返MK... 返到HM 8點幾.

- 跳舞, 我地果TEAM 十個人, 創左新招, 我見許SIR都睇到點點頭, 不過得返3日, 唔知夠唔夠時間練整齊呢?

- 有日放學, 我地A班廿個人同柱生SIR 打籃球, 哈哈~ 之後玩閃避球, 糖痴豆, 7點幾返到HM.

- 上個禮拜好似日日打籃球◎0◎

- 無良奸商欺騙手法被拆穿, 響到串人

- 上網隔十幾分鐘又斷線, 很煩...

- 某天練SING CON時發生了一件小事, 不過現在沒事了~ 過左去既野, 我唔記得LU ^^

- 社籃留有遺憾...

- 終於俾我諗到明日環我點玩喇

- 多謝SHITA 果堆糖, 仲有你地的關心=D

- 多謝呀海D A-MATHS PAST PAPER

 

乎.. 感到時間很少, 很不足夠... 

刊登時間:2006-12-10 01:36 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 11 月 28 日  星期二


事情總有完結的一天,勇往直前!
星期一早上去朗誦比賽, 響學校練習果陣, 完全集中唔到, 驚到爆... 唔記得埋TIM...
次參加就要做第個... ><
之後有個姐姐帶我去... 有成36個人, 到我上台果陣都算OK, 都算做到MISS KWOK講落既野...
後尾睇到其他人勁有感情, 又表情豐富... 先知自己好似冇咩感情讀...
83分(好多人8字頭), MISS KWOK仲話估唔到-.- 都算有個交代...
仲同姐姐去買野食, 仲以為冇人見到, 原來俾社長見到◎v◎
放學果陣, 本黎要quiz phy, 後尾"shita~~~~" 哈哈-.-
夜晚出左去買結婚d野, 2330 先返到黎... 0300先訓...
*世界真的很巧合,居然俾佢識到佢∼哈哈

為何law 事總發生在我身上?

今天很好呢~=D 很是高興...
放學練歌... 沒有去打波... 。◎。
DISTANCE = N, 但係DISPLACEMENT = 0
同黃振玩果陣, 佢唔小心踩到米米個樽... >< 扁左呀...唔好意思呀...
走果陣差點兒出車禍... 全賴小雅--... 曾耀民果d仲響到笑...
─嗯... 我明白你的感受... 不過不知應如何去幫你...
哈哈... 預知聖誕禮物有張簽名相xd
那天跟羊肉談電話時,才發覺原來我跟她對於這些事的感受是一樣的xDD

刊登時間:2006-11-28 08:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 11 月 26 日  星期日


好耐未掂過籃球喇~
星期五被叫去做觀禮...
十七個人去吃大家樂
然後就乘地鐵由青衣去銅鑼灣,
去到伊館,諗起以前小學畢業典禮都係響到搞,
坐我隔黎果兩位-小雅小振係咁響到訓教--'
返去果陣, 明明我地早過郭展堂班人行, 但係佢竟然響我地前面◎0◎
跟住響地鐵上面, 哈哈哈~好玩=P  小振振平身~
然後歸家去了...
星期六(打籃球←好耐冇打LU*V*)
星期日(女童軍又唔知出埋D咩鬼活動=.=)

待續......

刊登時間:2006-11-26 09:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]