終於響呢到打第一篇日記,
首先, 就緊係要表揚一下兩個人, A 君 同埋B 小姐.
佢地令我要轉左黎呢到.....-V-' 多謝哂. (講下笑, 唔好嬲呀^^")
呼~ 終於都考完試喇!! 實在太美好了!!
之後既日子可以任玩, 可惜銀兩有限, 要就住黎使。
----------------------廢話完畢-----------------------
今日考果兩科完全唔掂!! 好多唔記得哂-__-'
之後就同YIN, 君, 嫻, SHITA, 宜, 佩去左食M記.
我食開心樂園餐, 個玩具俾左君^00^' ( 心諗: 我真係好人-0- )
之後宜玩塔羅牌, 又幫我地睇相, 睇掌紋, 成個神婆咁
然後興同埋小雞打黎話唔黎喇...
我地上左去玩具反斗城睇野,
YIN同SHITA唔知邊到拎左隻猩猩黎-.-
我同YIN 搞到隻猩猩好......... 不過好好笑HAHAHAHA!!
然後4點我走, 去左百佳幫屋企買野。
*卜左5點鐘電腦冇去-V-'
*粒菇未俾我!!
*屋企好舒服^____________^ |