按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 ♥♥ WELCOME ! ♥♥ 

 CK

 

暱稱: Piano

 我的連結

 
♣ 鴻
♣ 靜雯
♣ BAGA
♣ BBQ
♣ cC
♣ EDDIE
♣ Fion Tsang
♣ FULU
♣ JOSEPHINA
♣ kitty
♣ MY XANGA
♣ Nicole
♣ NOISY
♣ OSCAR
♣ TracY
♣ WING
♣ Yin
♣ 小雞
♣ 小米米
♣ 小泉
♣ 民
♣ 羊肉
♣ 成DEE
♣ 君
♣ 芬
♣ 社長
♣ 肥堂
♣ 欣
♣ 金金
♣ 海龍
♣ 振
♣ 軒
♣ 健
♣ 陳鴿SIR
♣ 陳柱生sir
♣ 晶
♣ 葉子
♣ 嫦
♣ 碧
♣ 熊仔
♣ 綿鳥
♣ 歐陽
♣ 瑩
♣ 嫻
♣ 豬潤
♣ 鄭創


RSS Feed

2006 年 6 月 27 日  星期二


tw

今日對卷... 放學同大雅,雯,CC去荃灣.

見到一D好好笑既野...HAHA...

5點幾返到黎。

*估唔到

*仲有咁多日,點捱...?

算啦........................

 

刊登時間:2006-06-27 06:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 26 日  星期一


痛苦.....

今日返學係派卷....  唉.... 唔好提...

跟住放學去搵MISS, 我又唔小心講錯野...-V-'

之後同大雅, CCM, 羅CC, 芬 去大王下村買野食。

睇黎我仲未克服到...  未上車已經驚...

坐車果陣同大雅傾計  

睇到長毛開會 ,  佢講野D語氣好惡.... 有POINT.

 

 

 

刊登時間:2006-06-26 06:24 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 24 日  星期六


唱K一日

今日10:30麗麗, 諾, 瑞敬, 鈺, 寶, 裕去唱K.

臨尾越唱越勁!!

之後響出面大堂果到玩同諾&麗麗玩太鼓, 哈!!! 好玩:)

然後周圍去行, 之後馬東黎埋,

響新都會撞到林惠琼. 咁又識左佢個fd^_^''

然後我地坐低左, 睇到隔黎枱d人.........-口-''

坐車返青衣, 我去左用電腦, 用左成粒鐘之後去搵返馬東/諾.

不過佢地都返屋企... 我就去左搵羊肉tracy.

hea左陣, tracy返家, 我同羊肉去左佢樓下傾計。

*最後都係冇去睇世界盃! 唉..

*羊肉輕鬆d!!!

*太鼓好玩-v-’

*I小姐為左U先生而著靚D出黎XDDDD’’

*南韓都出埋局-______________-

刊登時間:2006-06-24 11:00 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 23 日  星期五


M記

終於響呢到打第一篇日記,

首先, 就緊係要表揚一下兩個人, A 君 同埋B 小姐.

佢地令我要轉左黎呢到.....-V-' 多謝哂.                  (講下笑, 唔好嬲呀^^")

呼~ 終於都考完試喇!! 實在太美好了!!

之後既日子可以任玩, 可惜銀兩有限, 要就住黎使。

----------------------廢話完畢-----------------------

今日考果兩科完全唔掂!!  好多唔記得哂-__-' 

之後就同YIN, 君, 嫻, SHITA, 宜, 佩去左食M記.

我食開心樂園餐, 個玩具俾左^00^'    ( 心諗: 我真係好人-0- )

之後宜玩塔羅牌, 又幫我地睇相, 睇掌紋, 成個神婆

然後同埋小雞打黎話唔黎喇...

我地上左去玩具反斗城睇野,

YIN同SHITA唔知邊到拎左隻猩猩黎-.-

我同YIN 搞到隻猩猩好......... 不過好好笑HAHAHAHA!!

然後4點我走, 去左百佳幫屋企買野。

*卜左5點鐘電腦冇去-V-'

*粒菇未俾我!!

*屋企好舒服^____________^

刊登時間:2006-06-23 06:30 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 22 日  星期四


HI

HI

 

 

 

 

 

 

HI

刊登時間:2006-06-22 06:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]