|
我的連結♥
|
|
| 
|
 2006 年 8 月 31 日 星期四  

 2006 年 8 月 30 日 星期三  

 馬場 |
琴晚食完飯同我四家姐去海旁行
今日同fion 去左屯門馬術學校。[[ 佢要拍短片]]
多謝你成個月前整既薑餅^。^
跟住有個司機問我地點去美樂花園, 我地連去馬術學校都要問d細路....
熱到暈.... 要到四點先有人上堂,
去住滾滾紅茶食野, 有個f.6響果到做@@
騎馬好辛苦, 我見d騎馬師一個二個都勁瘦,
男既對腳仲幼過d女人~0~
訪問完=) 買蛋撻歸家。 d人都好nice
靚蝦王好聽話^.^
^~^
*原來要一段5分鐘既片就要拍50分鐘
*我決定聽日要做哂所有暑期作業 (唔係抄嫁)你估得唔得? 哈
*祝福fion XDD''' |
|
  刊登時間:2006-08-30 07:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 8 月 29 日 星期二  

 返來了~~ |
去左成個月台灣, 開心∼ 好滿足...
d C啦呀叔講野超好笑,去完台灣,先真正覺得香港真係好細,
玩既野唔多,睇既野唔多,不過台灣好多地區都好似未開發哂咁,
勁多流浪人,D車唔理紅燈綠燈,係咪都駛過黎。
果到D人好好^_^ 識左一個女仔,下年去澳門搵佢^.^
好唔捨得台灣 家姐,姐夫佢地
我有日打扮得老D,個SALE問我: 小姐,是找童裝還是XYZ??痴線-0-
琴日去完買書AND海旁∼∼∼ |
|
  刊登時間:2006-08-29 04:22 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 8 月 20 日 星期日  

 2006 年 8 月 12 日 星期六  

 HALO~! |
好耐冇打日記@V@
呢邊D野食超平!!! 又好味!!! 
成條夜市都係小販呀!! 好正!!
諗買咩手信俾你地都頭痛...
有人叫我買西門町D鴨咩(好出名喎)俾人... 拎出黎都覺得
黎左咁耐, 正係去左夜市
不過好開心, D人好搞笑!! 又好人!!
仲有我二家姐同姐夫, BAMA都響到^_^
我仲識左個澳門女仔(同我差唔多大)
台灣真係好多靚女!
8月廿幾返黎^~^ |
|
  刊登時間:2006-08-12 08:53 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »  |