按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 ♥♥ WELCOME ! ♥♥ 

 CK

 

暱稱: Piano

 我的連結

 
♣ 鴻
♣ 靜雯
♣ BAGA
♣ BBQ
♣ cC
♣ EDDIE
♣ Fion Tsang
♣ FULU
♣ JOSEPHINA
♣ kitty
♣ MY XANGA
♣ Nicole
♣ NOISY
♣ OSCAR
♣ TracY
♣ WING
♣ Yin
♣ 小雞
♣ 小米米
♣ 小泉
♣ 民
♣ 羊肉
♣ 成DEE
♣ 君
♣ 芬
♣ 社長
♣ 肥堂
♣ 欣
♣ 金金
♣ 海龍
♣ 振
♣ 軒
♣ 健
♣ 陳鴿SIR
♣ 陳柱生sir
♣ 晶
♣ 葉子
♣ 嫦
♣ 碧
♣ 熊仔
♣ 綿鳥
♣ 歐陽
♣ 瑩
♣ 嫻
♣ 豬潤
♣ 鄭創


RSS Feed

2006 年 8 月 31 日  星期四


YEAH

今日同呀媽去食飯去左一粥麵食飯,

我媽終於俾左1000蚊我-V-

刊登時間:2006-08-31 07:22 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 30 日  星期三


馬場

琴晚食完飯同我四家姐去海旁行

今日同fion 去左屯門馬術學校。[[ 佢要拍短片]] 

多謝你成個月前整既薑餅^。^

跟住有個司機問我地點去美樂花園, 我地連去馬術學校都要問d細路....

熱到暈....  要到四點先有人上堂,

去住滾滾紅茶食野, 有個f.6響果到做@@

騎馬好辛苦, 我見d騎馬師一個二個都勁瘦,

男既對腳仲幼過d女人~0~

訪問完=) 買蛋撻歸家。 d人都好nice

靚蝦王好聽話^.^

^~^

 

*原來要一段5分鐘既片就要拍50分鐘

*我決定聽日要做哂所有暑期作業 (唔係抄嫁)你估得唔得? 哈

*祝福fion XDD''' 

刊登時間:2006-08-30 07:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 29 日  星期二


返來了~~

去左成個月台灣, 開心∼ 好滿足...

d C啦呀叔講野超好笑,去完台灣,先真正覺得香港真係好細,

玩既野唔多,睇既野唔多,不過台灣好多地區都好似未開發哂咁,

勁多流浪人,D車唔理紅燈綠燈,係咪都駛過黎。

果到D人好好^_^ 識左一個女仔,下年去澳門搵佢^.^

好唔捨得台灣家姐,姐夫佢地

 

我有日打扮得老D,個SALE問我: 小姐,是找童裝還是XYZ??痴線-0-

 

琴日去完買書AND海旁∼∼∼

刊登時間:2006-08-29 04:22 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 20 日  星期日


加大碼小丸子*V*HEEHEE~

 

刊登時間:2006-08-20 10:29 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 8 月 12 日  星期六


HALO~!

好耐冇打日記@V@

呢邊D野食超平!!! 又好味!!!

成條夜市都係小販呀!! 好正!!

諗買咩手信俾你地都頭痛...

有人叫我買西門町D鴨咩(好出名喎)俾人...  拎出黎都覺得

黎左咁耐, 正係去左夜市

不過好開心, D人好搞笑!! 又好人!!

仲有我二家姐同姐夫, BAMA都響到^_^

我仲識左個澳門女仔(同我差唔多大)

台灣真係好多靚女!

8月廿幾返黎^~^

刊登時間:2006-08-12 08:53 PM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]