按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 ♥♥ WELCOME ! ♥♥ 

 CK

 

暱稱: Piano

 我的連結

 
♣ 鴻
♣ 靜雯
♣ BAGA
♣ BBQ
♣ cC
♣ EDDIE
♣ Fion Tsang
♣ FULU
♣ JOSEPHINA
♣ kitty
♣ MY XANGA
♣ Nicole
♣ NOISY
♣ OSCAR
♣ TracY
♣ WING
♣ Yin
♣ 小雞
♣ 小米米
♣ 小泉
♣ 民
♣ 羊肉
♣ 成DEE
♣ 君
♣ 芬
♣ 社長
♣ 肥堂
♣ 欣
♣ 金金
♣ 海龍
♣ 振
♣ 軒
♣ 健
♣ 陳鴿SIR
♣ 陳柱生sir
♣ 晶
♣ 葉子
♣ 嫦
♣ 碧
♣ 熊仔
♣ 綿鳥
♣ 歐陽
♣ 瑩
♣ 嫻
♣ 豬潤
♣ 鄭創


RSS Feed

2007 年 1 月 3 日  星期三


考試週又黎喇!!

 放完假就即刻考試週... 好羨慕有d學校放假之前考哂呀!

今日考中文... 唔出課文^v^

卷I個MISS 搞笑=.=

lunch , shita, kei, yin, eva, ying外賣叉雞飯去左 nicole屋企食,

返去遲左少少... 不過成dee 仲遲...

唔知點解琴晚失眠... 可能掛住聽903...

搞到到下午考最尾果場果陣,

好想訓, 所以係咁寫寫寫... (唔知有冇離題)

3點2寫完就訓到打鐘...

之後同yin, shita 去食m記,

shark shark 好好味呀

哈哈... 我將MSN隻野改左做林小雅

(因為隻野笑得好似佢XD^^")

刊登時間:2007-01-03 07:11 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2007 年 1 月 1 日  星期一


真心既說話係最好聽!

ppyEweaR!!!!!!^V^

, 個個開心∼∼∼

琴日唔知發左咩顛, 係咁整我家姐xD

之後就同家姐出去買打邊爐野,

仲一邊回憶返以前響長發成日玩=D(約定俗成既地點)

超支... 買左金菇肥牛等等, 唔少得既緊係芝心丸

之後7:00開始打, 食到好飽.

次次買完都會覺得唔夠, 但係到最尾係淨左好多=P

最後都係冇去JOIN NICOLE佢地,

因為MSN 有人示愛XD

搞到差唔多四點鐘,

好多人都淆...膠禧係咁俾人圍攻-,-

 

12月30日

出左去百佳華潤掃貨,

買下買下成900蚊...嚇死...

FION 上黎拎返上年借俾我D碟,

成日都勁大懵, 執好左唔記得帶...

夜晚傾電話傾到一點幾,

講起一D事, 先發覺自己LAW左... ==

刊登時間:2007-01-01 01:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 12 月 29 日  星期五


又冇溫書...

補a-maths遲到...

今日好似冇咩點做數...係咁玩...

葉子剪左個頭上鏡左xD

之後同shita share 買左d野食上nicole屋企, 仲有YIN AND EVA

開"叮噹-龍騎士", 但係冇人睇xd...

之後玩msn, 同埋開左d靚相睇xdddd...*00*

之後就返學校打波,

烽烽同埋陳鴒都打啊~

 之後又同miss lee 玩OUT~

喝住玩閃避球, 數字球~

鄭創輸左俾人磨...

估唔到烽烽咁狼死.

刊登時間:2006-12-30 12:42 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 12 月 28 日  星期四


<班會聯誼BBQ>

雅 & 烽  ( 睇下小雅笑得幾天真xD)

女仔合照

*合照

嘩~ 睇下果邊~◎0◎                        沙灘playing                           同呀sir一齊影~ ^^

 

刊登時間:2006-12-28 01:07 PM  [ 訪客留言(63) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

2006 年 12 月 26 日  星期二


123321

25  HAPPY BIRTHDAY TO 詹

去wing屋企打邊爐, 仲有羊肉, FION, 詹, 出尖咀...

24

青衣渡過, 21個人響草地玩, 之後我, shita, yin, kei, 振, 軒, 烽留返響青衣, 其他人出尖咀

睇返都覺得好搞笑~XD

刊登時間:2006-12-26 03:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]