|
我的連結♥
|
|
| 
|
 2007 年 1 月 3 日 星期三  

 考試週又黎喇!! |
放完假就即刻考試週... 好羨慕有d學校放假之前考哂呀!
今日考中文... 唔出課文^v^
卷I個MISS 搞笑=.=
lunch 我, shita, kei, yin, eva, ying外賣叉雞飯去左 nicole屋企食,
返去遲左少少... 不過成dee 仲遲...
唔知點解琴晚失眠... 可能掛住聽903...
搞到到下午考最尾果場果陣,
好想訓, 所以係咁寫寫寫... (唔知有冇離題)
3點2寫完就訓到打鐘...
之後同yin, shita 去食m記,
shark shark 好好味呀
哈哈... 我將MSN隻野改左做林小雅
(因為隻野笑得好似佢XD^^")
|
|
  刊登時間:2007-01-03 07:11 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
 2007 年 1 月 1 日 星期一  

 真心既說話係最好聽! |
HappyNEwYeaR!!!!!!^V^
新既一年, 希望個個都開心∼∼∼
琴日唔知發左咩顛, 係咁整我家姐xD
之後就同家姐出去買打邊爐野,
仲一邊回憶返以前響長發成日玩=D(約定俗成既地點)
超支... 買左金菇肥牛等等, 唔少得既緊係芝心丸
之後7:00開始打, 食到好飽.
次次買完都會覺得唔夠, 但係到最尾係淨左好多=P
最後都係冇去JOIN NICOLE佢地,
因為MSN 有人示愛XD
搞到差唔多四點鐘,
好多人都淆...膠禧係咁俾人圍攻-,-
12月30日
出左去百佳華潤掃貨,
買下買下成900蚊...嚇死...
FION 上黎拎返上年借俾我D碟,
成日都勁大懵, 執好左唔記得帶...
夜晚傾電話傾到一點幾,
講起一D事, 先發覺自己LAW左... == |
|
  刊登時間:2007-01-01 01:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
 2006 年 12 月 29 日 星期五  

 又冇溫書... |
補a-maths遲到...
今日好似冇咩點做數...係咁玩...
葉子剪左個頭上鏡左xD
之後同shita share 買左d野食上nicole屋企, 仲有YIN AND EVA
開"叮噹-龍騎士", 但係冇人睇xd...
之後玩msn, 同埋開左d靚相睇xdddd...*00*
之後就返學校打波,
烽烽同埋陳鴒都打啊~
之後又同miss lee 玩OUT~
喝住玩閃避球, 數字球~
鄭創輸左俾人磨...
估唔到烽烽咁狼死. |
|
  刊登時間:2006-12-30 12:42 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
 2006 年 12 月 28 日 星期四  

 相 |
<班會聯誼BBQ>
雅 & 烽 ( 睇下小雅笑得幾天真xD)

女仔合照

雅

*合照

嘩~ 睇下果邊~◎0◎ 沙灘playing 同呀sir一齊影~ ^^
  
|
|
  刊登時間:2006-12-28 01:07 PM [ 訪客留言(63) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
 2006 年 12 月 26 日 星期二  

 123321 |
25 HAPPY BIRTHDAY TO 詹
去wing屋企打邊爐, 仲有羊肉, FION, 詹, 出尖咀...


24
青衣渡過, 21個人響草地玩, 之後我, shita, yin, kei, 振, 軒, 烽留返響青衣, 其他人出尖咀

睇返都覺得好搞笑~XD
|
|
  刊登時間:2006-12-26 03:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 21 | »  |