按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 ♥♥ WELCOME ! ♥♥ 

 CK

 

暱稱: Piano

 我的連結

 
♣ 鴻
♣ 靜雯
♣ BAGA
♣ BBQ
♣ cC
♣ EDDIE
♣ Fion Tsang
♣ FULU
♣ JOSEPHINA
♣ kitty
♣ MY XANGA
♣ Nicole
♣ NOISY
♣ OSCAR
♣ TracY
♣ WING
♣ Yin
♣ 小雞
♣ 小米米
♣ 小泉
♣ 民
♣ 羊肉
♣ 成DEE
♣ 君
♣ 芬
♣ 社長
♣ 肥堂
♣ 欣
♣ 金金
♣ 海龍
♣ 振
♣ 軒
♣ 健
♣ 陳鴿SIR
♣ 陳柱生sir
♣ 晶
♣ 葉子
♣ 嫦
♣ 碧
♣ 熊仔
♣ 綿鳥
♣ 歐陽
♣ 瑩
♣ 嫻
♣ 豬潤
♣ 鄭創


RSS Feed

2006 年 9 月 24 日  星期日


2006-09-24

星期五

那個炒飯一早開定門等我地-0-

小息做埋D白痴動作, 笑到我...XD

PE玩田徑, 鄭偉健跳遠撞到入院...

放學補A-MATHS, 不過好似冇咩幫助... 

夜晚, XYZ俾人玩-_-  哈-.-

 

星期六

同羊肉, TRACY去左長發, 羊肉俾FORM我,

我又有野俾佢地XDD'  

去左度高, 我居然170  @0@  kaka...

之後同馬東佢地去唱K, 影左貼紙相,

唱完返青衣,

上左呀寶屋企,

麗麗又落埋黎=]

佢地係咁食野-_-  我就冇被引誘XD'

 之後我, 馬東, YU玩SHOWHAND...  我贏哂D錢 卡卡..

返到去都四點幾...

 

星期日

本來又係去唱K, 但係訓著左, 廢是去=V=

哂左~ 難得有人生日...

唔講唔知, 原來咁多人呢排生日......

刊登時間:2006-09-24 11:51 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 21 日  星期四


哈哈, 唔錯既一日

早上3:30起左身做HW,

米米竟然仲唔OFF ◎0◎

 

今日reading堂個鐘打完,

yin:「bio呀, 快d走呀。」

跟住我後面葉梓鋒勁快拎哂d野「bio喇~」

一個二個好似走難咁, 笑到我跑跑下跑唔旭...

上到去佢地響到喘哂氣XDDDD

 

PHY堂, 我發覺林耀俊其實好關心學生,

就算我有時上堂傾計,

佢都唔會睇死我,

都會走黎問我有咩唔明。

 

小息果陣, 我買左支野飲,

YIN又話要飲, 點知唔夠高, 飲唔到XDDD

之後我地5個一人食左一粒小波子. [好味]

 

入左家政學會喇^^ YAYAYA~

 

多謝小HINHIN

刊登時間:2006-09-21 07:58 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 20 日  星期三


2006-09-20

今日心情好低落。

 

 

刊登時間:2006-09-20 05:28 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 18 日  星期一


又係一個星期的開始...

-放學面試-_- 死左... 林小雅又教左我一樣野~

-今日借左YIN件冷衫著, 好似細碼衫--

-數學堂傾計, 忽然講下講下都唔知自己up咩...... 講起好多朋友之間既事

-小息, 哈~陳國偉老師好似做sales咁叫我去同炒飯拎返篇文... 我作過算... 果篇送俾佢睇.

-LUNCH 同SHITA狂做CHEM, 放學唔使留低做LU

-MUSIC 碧姐SOLO, 郭駿誠彈琴~ 勁!仲以為上年班3A冇人識樂器...

-今日D功課多到痴左線, 仲咁得閒打日記?-__-

刊登時間:2006-09-18 08:56 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 9 月 17 日  星期日


告一段落....

                             

刊登時間:2006-09-17 02:26 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]