|
我的連結♥
|
|
| 
|
 2006 年 9 月 24 日 星期日  

 2006-09-24 |
星期五
那個炒飯一早開定門等我地-0-
小息做埋D白痴動作, 笑到我...XD
PE玩田徑, 鄭偉健跳遠撞到入院...
放學補A-MATHS, 不過好似冇咩幫助...
夜晚, XYZ俾人玩-_- 哈-.-
星期六
同羊肉, TRACY去左長發, 羊肉俾FORM我,
我又有野俾佢地XDD'
去左度高, 我居然170 @0@ kaka...
之後同馬東佢地去唱K, 影左貼紙相,
唱完返青衣,
上左呀寶屋企,
麗麗又落埋黎=]
佢地係咁食野-_- 我就冇被引誘XD'
之後我, 馬東, YU玩SHOWHAND... 我贏哂D錢 卡卡..
返到去都四點幾...
星期日
本來又係去唱K, 但係訓著左, 廢是去=V=
哂左~ 難得有人生日...
唔講唔知, 原來咁多人呢排生日......
|
|
  刊登時間:2006-09-24 11:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 9 月 21 日 星期四  

 哈哈, 唔錯既一日 |
早上3:30起左身做HW,
米米竟然仲唔OFF ◎0◎
今日reading堂個鐘打完,
yin:「bio呀, 快d走呀。」
跟住我後面葉梓鋒勁快拎哂d野「bio喇~」
一個二個好似走難咁, 笑到我跑跑下跑唔旭...
上到去佢地響到喘哂氣XDDDD
PHY堂, 我發覺林耀俊其實好關心學生,
就算我有時上堂傾計,
佢都唔會睇死我,
都會走黎問我有咩唔明。
小息果陣, 我買左支野飲,
YIN又話要飲, 點知唔夠高, 飲唔到XDDD
之後我地5個一人食左一粒小波子. [好味]
入左家政學會喇^^ YAYAYA~
多謝小HINHIN |
|
  刊登時間:2006-09-21 07:58 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 9 月 20 日 星期三  

 2006 年 9 月 18 日 星期一  

 又係一個星期的開始... |
-放學面試-_- 死左... 林小雅又教左我一樣野~
-今日借左YIN件冷衫著, 好似細碼衫--
-數學堂傾計 , 忽然講下講下都唔知自己up咩...... 講起好多朋友之間既事
-小息, 哈~陳國偉老師好似做sales咁叫我去同炒飯拎返篇文... 我作過算... 果篇送俾佢睇.
-LUNCH 同SHITA狂做CHEM, 放學唔使留低做LU
-MUSIC 碧姐SOLO, 郭駿誠彈琴~ 勁!仲以為上年班3A冇人識樂器...
-今日D功課多到痴左線, 仲咁得閒打日記?-__- |
|
  刊登時間:2006-09-18 08:56 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 9 月 17 日 星期日  

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »  |