|
我的連結♥
|
|
| 
|
 2006 年 7 月 28 日 星期五  

 2006-07-28 |
回台灣了~
再見各位/\/\
返之前同SHITA, HING, KEI 去MK行街
*v* 有人送我機hapi~
唔使唔好意思^_________^ .........
死野-.-
好彩max送我去機場.... ^_^
|
|
  刊登時間:2006-07-28 12:19 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 7 月 27 日 星期四  

 打左兩場羽毛球 |
今朝同fion,k,k's哥去打羽毛球...
出左成身汗, 爽!!!
打到人...==' 冇心...
之後返一返屋企, 再出黎打羽毛球--( 整天也是羽毛球哈哈)
冇energy再打-v- 正係係咁同shita行黎行去
創真好人, 又請呢樣請果樣...(不過正係得「佢」有份-.-) XDDDDD
M記坐多陣就勁凍=~='"" 但係又冇人出聲......HA....
之後去左火車公園(n年冇去,真懷念^^) 軒自閉...
然後8點幾走,送埋shita返家A_______A(響我隔黎座) HAHA
|
|
  刊登時間:2006-07-28 03:26 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 7 月 27 日 星期四  

 BUY |
昨天, 去了旺角取機票
真煩, 又跟姐姐吵架.
怎樣也好... 多謝MAX...
0600才睡, 1000就被樓上的裝修聲音吵醒了. 救命啊....
今天去了葵芳
多謝肥威補送的"生日禮物"... 真是不好意思... ^^"
氣死我了!! 大意了,上年做的網頁讀書報告被!!看到, 快顛了+~=
*不知道明天XX會有什麼SURPRISE呢!? HAHAHA~
[[睇我打書面語, 就知我顛左-.-]] |
|
  刊登時間:2006-07-27 03:40 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 7 月 24 日 星期一  

 唱k 奧海  |
今朝早去左唱K.. 兩丁友=V=, 都好! 難聽都冇人知XD
44蚊唱左5,6個鐘.. 哈.. 抵
臨尾仲有得係咁重唱...-.-
之後同TRACY,羊肉,WA去奧海,
有竹炭包買, 羊肉,WA買左, 話可以吸脂啵....--
果到都冇野好行.... 之後返青衣...
*tracy加油!我支持你 (我幫你A__A?)
*廁所明明冇人,但係我聽到有人關門
*轉個頭返去俾人買哂...--
|
|
  刊登時間:2006-07-24 09:25 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 7 月 23 日 星期日  

 書展 |
琴日去左書展... D野 平平平平平 .....(除左野食)
不過 迫迫迫迫迫.....
@終於見到3眼仔盧山真面目HAHAHA
@原來呀SIR 好似細路仔XD'
@跑步唔想去... 食野好想食... DIE了... +___+
@心情唔好.....:( |
|
  刊登時間:2006-07-23 08:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »  |