按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 ♥♥ WELCOME ! ♥♥ 

 CK

 

暱稱: Piano

 我的連結

 
♣ 鴻
♣ 靜雯
♣ BAGA
♣ BBQ
♣ cC
♣ EDDIE
♣ Fion Tsang
♣ FULU
♣ JOSEPHINA
♣ kitty
♣ MY XANGA
♣ Nicole
♣ NOISY
♣ OSCAR
♣ TracY
♣ WING
♣ Yin
♣ 小雞
♣ 小米米
♣ 小泉
♣ 民
♣ 羊肉
♣ 成DEE
♣ 君
♣ 芬
♣ 社長
♣ 肥堂
♣ 欣
♣ 金金
♣ 海龍
♣ 振
♣ 軒
♣ 健
♣ 陳鴿SIR
♣ 陳柱生sir
♣ 晶
♣ 葉子
♣ 嫦
♣ 碧
♣ 熊仔
♣ 綿鳥
♣ 歐陽
♣ 瑩
♣ 嫻
♣ 豬潤
♣ 鄭創


RSS Feed

2006 年 7 月 28 日  星期五


2006-07-28

回台灣了~

再見各位/\/\

返之前同SHITA, HING, KEI 去MK行街

*v* 有人送我機hapi~

 

唔使唔好意思^_________^  .........

死野-.- 

好彩max送我去機場.... ^_^

刊登時間:2006-07-28 12:19 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 27 日  星期四


打左兩場羽毛球

今朝同fion,k,k's哥去打羽毛球...

出左成身汗, 爽!!!

打到人...==' 冇心...

之後返一返屋企, 再出黎打羽毛球--( 整天也是羽毛球哈哈)

冇energy再打-v- 正係係咁同shita行黎行去

創真好人, 又請呢樣請果樣...(不過正係得「佢」有份-.-) XDDDDD

M記坐多陣就勁凍=~='""  但係又冇人出聲......HA....

之後去左火車公園(n年冇去,真懷念^^) 軒自閉...

然後8點幾走,送埋shita返家A_______A(響我隔黎座)  HAHA

 

 

 

刊登時間:2006-07-28 03:26 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 27 日  星期四


BUY

昨天, 去了旺角取機票

真煩, 又跟姐姐吵架.

怎樣也好... 多謝MAX...

0600才睡, 1000就被樓上的裝修聲音吵醒了. 救命啊....

 

今天去了葵芳

多謝肥威補送的"生日禮物"...  真是不好意思...  ^^"

氣死我了!!  大意了,上年做的網頁讀書報告被!!看到,  快顛了+~=

*不知道明天XX會有什麼SURPRISE呢!? HAHAHA~

 

[[睇我打書面語, 就知我顛左-.-]]

刊登時間:2006-07-27 03:40 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 24 日  星期一


唱k 奧海 愉快

今朝早去左唱K.. 兩丁友=V=, 都好!  難聽都冇人知XD

44蚊唱左5,6個鐘.. 哈.. 抵  

臨尾仲有得係咁重唱...-.-

之後同TRACY,羊肉,WA去奧海,

有竹炭包買, 羊肉,WA買左, 話可以吸脂啵....--

果到都冇野好行.... 之後返青衣...

*tracy加油!我支持你 (我幫你A__A?)

*廁所明明冇人,但係我聽到有人關門

*轉個頭返去俾人買哂...--

   

刊登時間:2006-07-24 09:25 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 23 日  星期日


書展

琴日去左書展... D野    平平  .....(除左野食)

不過  迫迫..... 

@終於見到3眼仔盧山真面目HAHAHA

@原來呀SIR 好似細路仔XD'

@跑步唔想去... 食野好想食... DIE了... +___+

@心情唔好.....:(

刊登時間:2006-07-23 08:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]