|
我的連結♥
|
|
| 
|
 2006 年 7 月 6 日 星期四  

 ocean park |
琴日去左ocean park. not bad!
最正係玩滑浪飛船果陣
未沖落去就濕哂 哈哈
之後完左我地去買叉燒, 豆腐花, ......
我地落車果陣肚餓, 一人拎左舊叉黎食(DIRTY...) [[ 真係唔食好過食, 食左就想食第二舊-V-]]
之後去到CC樓下,
俾佢響樓上睇到哂我地D 暴行... 
上碧屋企開餐=W=
跟住我 到救命...
----------------------------:)
*講者無意, 聽者有意.
|
|
  刊登時間:2006-07-06 01:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 7 月 4 日 星期二  

 OHOHOHOHO |
琴日朝早同阿爸去百佳買野! (少有少有:)
之後就留響一個冇電腦既屋企... -0-(家姐拎走左部電腦又唔拎返返黎)
本來上人地屋企玩,
後尾冇啦 -口口口-'!!!!!!!!!
本來話去跑步, 懶..又冇喇...
夜晚心血來潮又想去, 傾電話, 又冇啦...
=_______________________________= """ 
今朝唔記得返去,
下年冇得修v. art喇.....
11點幾去左女童軍,
女童軍下年多野玩 ,
之後去義工要傾野,
大雅冇返@00@"
跟住同宜去用電腦,
冇book電腦真係唔掂.
坐親響邊部電腦, 個book者就黎左-w-
-vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv-’ |
|
  刊登時間:2006-07-04 01:52 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 7 月 2 日 星期日  

 2006-07-02 |
見人地日記打咁多字, 我又試下先!!
今朝早起身睇英格蘭對葡萄牙D精華片段, 睇到好感觸......
之後玩陣GAME就同左FION T 去跑步, [[ 都唔知有冇用, 食咁多野, 跑返都抵消哂-^-']]
打俾FION 果陣, 佢家姐聽電話..............語無倫次咁 .
原來佢同完阿蛋傾電話, HAAHAA!!! 興奮過度
去左兩個幾鐘....但係跑得果7個圈+____=
D太陽好猛... 之前用ONLY D功夫又白費左喇 .
灌哂成支水...@@
之後走果陣, 條樓梯有隻「聖子」 ←(唔係真係食果D, 係FION T亂UP-V-)
好鬼大隻, 行左幾級仲飛埋落黎, 嚇到我地跑左廿米....- -' (消耗左幾個卡路里 )
然後我地拖住手沖上去[ 好彩我地兩個都冇手汗^_^)
跟住好卦住屋企隻GAME, 就返左去.
今集心大心細好好笑
HAHA |
|
  刊登時間:2006-07-02 08:28 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 7 月 1 日 星期六  

 唉... |
一早講好左話去玩,
到最後因為唔想bbq等原因而Cancel左個活動...
好唔知點咁...
預左時間出黎... 好對唔住咁...
---
我終於去左跑步喇-U-’ YA!
頭先下午同FION TSANG 去,
跑左7個圈 , 不過好曬....
|
|
  刊登時間:2006-07-01 11:44 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 2006 年 6 月 29 日 星期四  

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | »  |