按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片 ♥♥ WELCOME ! ♥♥ 

 CK

 

暱稱: Piano

 我的連結

 
♣ 鴻
♣ 靜雯
♣ BAGA
♣ BBQ
♣ cC
♣ EDDIE
♣ Fion Tsang
♣ FULU
♣ JOSEPHINA
♣ kitty
♣ MY XANGA
♣ Nicole
♣ NOISY
♣ OSCAR
♣ TracY
♣ WING
♣ Yin
♣ 小雞
♣ 小米米
♣ 小泉
♣ 民
♣ 羊肉
♣ 成DEE
♣ 君
♣ 芬
♣ 社長
♣ 肥堂
♣ 欣
♣ 金金
♣ 海龍
♣ 振
♣ 軒
♣ 健
♣ 陳鴿SIR
♣ 陳柱生sir
♣ 晶
♣ 葉子
♣ 嫦
♣ 碧
♣ 熊仔
♣ 綿鳥
♣ 歐陽
♣ 瑩
♣ 嫻
♣ 豬潤
♣ 鄭創


RSS Feed

2006 年 7 月 6 日  星期四


ocean park

琴日去左ocean park. not bad!

最正係玩滑浪飛船果陣 

未沖落去就濕哂  哈哈

 

之後完左我地去買叉燒, 豆腐花, ......

我地落車果陣肚餓, 一人拎左舊叉黎食(DIRTY...) [[ 真係唔食好過食, 食左就想食第二舊-V-]]

之後去到CC樓下,

俾佢響樓上睇到哂我地D 暴行...

上碧屋企開餐=W=

跟住我到救命...

----------------------------:)

*講者無意, 聽者有意. 

刊登時間:2006-07-06 01:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 4 日  星期二


OHOHOHOHO

琴日朝早同阿爸去百佳買野! (少有少有:)

之後就留響一個冇電腦既屋企... -0-(家姐拎走左部電腦又唔拎返返黎)

本來上人地屋企玩,

後尾啦 -口口口-'!!!!!!!!!

本來話去跑步, 懶..又喇...

夜晚心血來潮又想去, 傾電話, 又啦...

=_______________________________= """ 

今朝唔記得返去,

下年冇得修v. art喇.....

11點幾去左女童軍,

女童軍下年多野玩,

之後去義工要傾野,

大雅冇返@00@"

跟住同宜去用電腦,

冇book電腦真係唔掂.

坐親響邊部電腦, 個book者就黎左-w-

-vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv-’

刊登時間:2006-07-04 01:52 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 2 日  星期日


2006-07-02

見人地日記打咁多字, 我又試下先!!

今朝早起身睇英格蘭對葡萄牙D精華片段, 睇到好感觸......

之後玩陣GAME就同左FION T 去跑步, [[ 都唔知有冇用, 食咁多野, 跑返都抵消哂-^-']]

打俾FION 果陣, 佢家姐聽電話..............語無倫次.

原來佢同完阿蛋傾電話,  HAAHAA!!! 興奮過度

去左兩個幾鐘....但係跑得果7個圈+____=

D太陽好猛... 之前用ONLY D功夫又白費左喇 .

灌哂成支水...@@

之後走果陣, 條樓梯有隻「聖子」 ←(唔係真係食果D, 係FION T亂UP-V-)

好鬼大隻, 行左幾級仲飛埋落黎, 嚇到我地跑左廿米....- -' (消耗左幾個卡路里)

然後我地拖住手沖上去[ 好彩我地兩個都冇手汗^_^)

跟住好卦住屋企隻GAME, 就返左去.

今集心大心細好好笑

HAHA

刊登時間:2006-07-02 08:28 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 1 日  星期六


唉...

一早講好左話去玩,

到最後因為唔想bbq等原因而Cancel左個活動...

好唔知點咁...

預左時間出黎... 好對唔住咁...  

---

我終於去左跑步喇-U-’ YA!

頭先下午同FION TSANG 去,

跑左7個圈, 不過好曬....

 

刊登時間:2006-07-01 11:44 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 6 月 29 日  星期四


ya∼

YEAH!!!!  入左A MATHS呀!!! ^000^ 開心

 

刊登時間:2006-06-29 03:35 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]