救命啊!就黎痛死我喇''嗚嗚,,,,,,,
唉.....點解我成日都有咁多病痛架!??
唔係頭痛就肚痛~有時仲頭暈!再係咁落去~我實捱唔住架喇!><"
好似今日咁,,,,個肚痛到我食唔到飯~''
搞到屋企人勁擔心囉!*唔想再咁喇~好辛苦耶/\/]
唔知仲有無人會擔心我呢?hehe,,,,
好開心啊!test埋聽日就唔洗再test喇!但係,,無得早放唷!''
而且仲要面臨派卷的日子''驚驚..一定肥佬''
不過算啦,,都預左!今次既test~無溫過書!''太懶了!XD,,,
唔打喇,,,,,痛死我喇!''要休息休息~
|