好耐無動手打Xanga喇!!''大家有無掛住我呢??XD....
呢排都無乜趣事可以同大家分享,,,所以就廢是打喇!><"
而且呢個星期又要Test喔!要加油''大家會支持我架可??嘻..
琴日有一件事發生啊~~可以同大家分享''就係有一個傻傻地既啊sir監我地test..
之後比我地班個男仔串''果陣佢勁想喊囉!眼濕濕咁'''哈哈...
跟住我地test完,,佢叫果個男仔出去~但係個男仔唔出~個啊sir勁白痴囉!
唔放我地成班''要等個男仔出左去先肯放~勁黑人憎喔!
等等下...我地成班勁唔奈煩囉!有兩個女仔就偷走左,,跟住有個男仔亦都偷走埋~
仲光明正大咁行出課室....個啊sir,,勁蠢囉!
問我地偷走果個男仔叫咩名~我地緊係唔會爆出黎啦~
之後,,,佢就叫訓導組既老師上黎我地既班!~''
搞搞下...我地班勁晏先放得學喔!
黃慶曄今次實死硬.....'' |