2006 年 10 月 12 日 星期四
嘻.....都有兩日無動手打日記喇!''各位靚仔靚女,,,有無掛住我呢?xd''
呢兩日都唔係咁Happy,,,so無乜心情打xanga~希望你地唔好嬲我啦!
琴日,,,我同小儀(女班長)嗌左交啊!勁唔開心囉~
我真係好唔想我地因咁小事,,而反面囉!''
由琴日上完PE堂之後,,,你就無同我講過野!''
果一刻開始,,我就知道你嬲左我~''
Sorry唷''原諒我吧!'
不過好彩,,,你今日有同我講返野~
我既心情,,先無咁down''
放心啦...我唔會再好似琴日咁架喇!''
刊登時間︰2006-10-12 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]