SharE TimE:
今日一早同隻蠢蛋去又一城睇戲;)
本身諗住睇舞出真我3D,
但係果段時間Full哂-3-''
之後就諗住話睇唐山大地震啦,
點知今日冇得睇-3-''
之後就揀左去睇潛行凶間;)
這個還不錯哩;>
只係唔知道佢最後果個到底係現實定係夢境,
但係果個野冇停到,
應該係夢ba;(
Is this mean his mission fail?!
睇完,隻蠢蛋就想去廁所,
但係cinema果間又好多人,
所以就去下邊果層啦,
但係都係好多人,
之後隻蠢蛋就想去隔離果間啦,
佢開門之前,我就拍左佢一下,
點知佢冇理我,
照開門,
開左門仙知原來果間係''男廁''-____-''
我都以經拍左佢一下ga啦~__~''
原來佢一直以為果間係''殘廁''黎ga lo-3-''
佢以為我拍佢係因為叫佢唔好去''殘廁'',
所以就冇理到我-____-''
不過真係好好笑xD''
隻蠢蛋係邊個我就唔多講啦~___~''
睇完自己知啦xD''
原本話''8月32''號見,
但係因為未買反學野,
我地係果日之前又要見面啦,蠢蛋;)