| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2010 年 8 月 2 日 星期一 Weather: |
| My TopIc:2010-08-02 |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
無無聊聊又0ne Day了~__~''
Practice make perfect,really?
i can make it perfect too?
i will try my best to finish it;)
i hope it will be perfect next time,
because i want to see your smily face=)''
|
| The End:2010-08-02 03:00 PM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2010 年 8 月 1 日 星期日 Weather: |
| My TopIc:2010-08-01 |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
8月到lu,,,
話咁快7月就完左lu~~
今日學左好多新野;>
但係真的會有用到的時侯嗎?!
希望不會吧~
好想好想去學埋心肺復甦法呀><''
點解做朋友都要做到咁...
唔鍾意佢咪同人講lor,
點解要同人扮晒friend咁,
之後又要係咁係背後講人地哩??
如果我有D咁ge朋友,
我寧願唔要lor...
今日同佢傾計果陣,
佢話冇真心可以完全敞開心扉的朋友,
我都知道哩種朋友好難搵到,
但幸好在我身邊至少都有一個...
也許正因為和她不同學校吧;)
而且從少就在一起,
說真的,
有多少個人能像我們這樣哩?!
在不同年齡,不同學校,不同性格的情況下還能維持友誼哩?!
謝謝你一直包容我;)
唔知道衰人羲有冇偷懶冇幫我搵人哩-___-''
如果比我知道你偷懶到果日見到你實唔會放過你ga-v-''
不過講真,
你真係靚仔左;)<加多句''同埋高左''xD> |
| The End:2010-08-01 11:17 PM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 98 | »
|