SharE TimE:
我反黎啦;)
3日咁就過左Lu,,,
玩得好開心哩;)
笑了很多=]
我,肥欣子,萍萍,lingling,花姐,婷,kwanki,andy
8人行xD''
42人一齊去,
得我地8個係F.3-___-''
第1日,
我地去左佛山,
參觀洪秀全故居,
之後去左祖廟,
果到有黄飛鴻紀念館;)
同埋葉問館;P
原來葉問係李小龍師傅*0*''
李小龍寫D英文寫得超靚ga=]
之後我地去左百貨公司掃貨-v-''
買野黎睇波;)
食完飯,
就去左萍萍同lingling間房,
食野,玩;)
果場好似係巴拉圭對日本,
睇到12點幾,
眼訓得仔,
反房訓了;)
一覺訓天光xD''
第2日,
聽andy講,
巴拉圭係+時12碼到贏左日本.
哩日去左南風古灶參觀,
玩陶泥xD''
整到條褲污糟晒-3-''
之後去左隔離公仔街,
買左2件陶瓷作品;)
之後去左廣州南越王博物館,
睇左佢個古墓,
入邊好迫-____-''
之後諗住去農講所,
但係去到以經關左-0-''
只好第3日去Lu...
然後我地仲去埋步行街仙反酒店;)
又入貨了xD''
反到酒店,
我地又係去萍萍佢地房;)
影相同玩啤牌,
玩到1點幾去訓了-v-''
第3日,
我地去反農講所,
都冇咩睇咁030''
之後就去虎門,
參觀海戰博物館,
果到好大好靚;)
果到係講鴉片戰爭,
D抗戰英雄真係好英勇,
死守關口.
最衰都係琦善-3-''
之後去埋威遠炮台,
真係有大炮xD''
個天勁靚;)
見到個天咁靚,
心景都開朗D=]
之後再去林則徐紀念館,
林則徐,
你是一個有智有謀的大臣,
可惜光緒帝將佢革職,
之後果個琦善仲要撤走關塞精兵-___-'
搞到唔夠人打,
真係蠢死na!!!!
之後就反左香港Lu;)
哩3日真係玩得好開心呀=]''