| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2010 年 6 月 14 日 星期一 Weather: |
| My TopIc:距離自由時間尚餘4天;) |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
今日又話有狂風雷暴-_____-''
天文台又呃人na~__~''
5:00a.m.
Baba叫我起身,
Hea到5:15仙起到身-3-''
5:30開始睇反D History,
睇睇下...
又訓左-_____-''
訓到6:45仙起身-3-''
History,
唔夠時間做呀T^T''
希望合格就好了...
今日去自修室溫CHH同GE,
今日又見到超超了''
最近都見到佢''
因為佢都去溫書xD''
說真的,
真的想不到xD''
溫CHH唔寫野真係會好想
晏就同christy去左M記買雪糕食;>
行過去果陣我同佢講話大佬好努力溫書,
但係佢就同我講佢見到大佬係到釣魚xD''
講真,
我未見過大佬訓著-3-''
本身今日諗住溫到7點姆到仙走,
但係食完雪糕就胃痛+肚痛-_____-''
辛苦死了,
只好早走了...
點解我身體會咁弱Ga?!
星期五同christy去睇Movie;)
好想星期一去Ocean Park呀,
應該會好少人,
不過搵到人去仙算Na~____~''
男生沒有多少個是好的,
做不到的承諾就不要說出口...
不要隨隨便便的說出口,
因為女生都會當真的!
希望她的努力不會白費,
真的能在他在一起...
亦希望你不是隨口說的'
|
| The End:2010-06-14 08:54 PM: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2010 年 6 月 13 日 星期日 Weather: |
| My TopIc:距離自由時間尚餘5天;) |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
聽日考History啦~___~''
唉...
之後仲有CHH同GE-____-''
背到人都癲啦.
星期五本身想搵Yan佢地唱K,
但係佢話搵埋佢出邊D Fd好唔好...
我就話諗下仙'
但係其實我唔想-3-''
但係又唔想掃佢地興...
如果佢地叫埋出邊D FD,
咁我可能就唔出Lu...
只好祝佢地玩得開心D啦~~
咁我就要另搵節目了-3-''
做咩好哩?!
我都唔知na''
好想Exam快D完呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
手機的祕密,
她也不能知道.... |
| The End:2010-06-13 06:36 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 98 | »
|