| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2010 年 6 月 28 日 星期一 Weather: |
My TopIc:好唔開心呀T^T''  |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
雨,今天謝謝你們代替我哭了;)
心情都好了很多哩=]
今日第1份:EPA
又唔合格啦-___-''
又係差小小,
點解次次唔合格都係咁...
點解我會咁無用!!!!!
第2份:CHEM
都不合格了,
比中文不合格還不開心,
幸好沒有人嘈我,
不然,
我真的會哭出來,
好在小息跟萍萍轉移話題了,
立即換了個心情;)
第3份:好似係普通話,
比想像中好na,
比我串親果個,
我想同你講,
係你自己攞黎衰-____-''
話我唔合格ar拿~__~''
第4份:BIO
奇蹟地合格了*0*''
雖然係岩岩好,
但係我都好開心ga na;)
第5份:PHY
真係冇比我估錯,
我又衰左na-____-''
不過比之前好多了(算係)
之前次次都係單位數,
至少今次拎到雙位仙na-___-''
第6份:Maths
又係差小小,
好唔開心呀-___-''
都話一定同個3字有關ga na''
不過好彩都仲拉到''
如果唔係我就會好好好好好嬲自己咁多科都係差小小ga na''
整體黎講,
都可以叫有進步ge...
不過還是不太滿意na-____-''
明天就走了,
回來後我想我會決定好放不放棄我的第一夢想...
|
| The End:2010-06-28 07:08 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2010 年 6 月 26 日 星期六 Weather: |
| My TopIc:2010-06-26 |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
有人問我,
家人,朋友,情人,
在我心中會是怎樣排列...
從前,
我會毫不遲疑的回答,
朋友第一,
家人第二,
情人第三...
但係依家問我...
我會答我唔知...
應該會係家人第一,
朋友第二,
情人第三掛...
因為我發現到,
很多時對朋友都只是我單方面在意,
有時我自己都會不明白她們...
朋友是要互相信任的,
可是我真的可以完完全全的信任她們嗎?!
我不想再有被人欺騙,被背叛的感覺,
朋友們,
我可以繼續相信你們嗎?!
有人說,
對任何人感情太過投入,
受傷的會是自己...
但是不投入,
你又怎會真正的感受到快樂哩?!
我只可以回答你說,
即使知道自己會受傷,
我也會一如以往的待她們,
因為我早就沒有理智了;)
亦有人說,
沒有淚的人生,
不能証明你是真正的活過,
我十分認同這說法=]
今個暑假我要做多D運動,
調理反好自己個身體,
向我第二個夢想進發=]
因為我諗我第一個夢想我冇可能會做到了''
雖然我真的真的很想做到,
可是我真的沒有信心可以過到哩關,
如果係哩到就過唔到,
這個夢,
我還有可能實現嗎?! |
| The End:2010-06-26 07:49 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 98 | »
|