| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Date:2010 年 7 月 11 日 星期日 Weather: |
| My TopIc:*補打+Today |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
尋日應該可以算係Family Day吧;)
我地去左清水灣2灘玩;)
諗反起,
我地一家人都好耐冇出去玩lu...
除左我地之外仲有肥仔,阿寶同埋姨姨+佢2個仔-____-''
好多人~___~''
我發現我背住係浮唔起ga-0-''
ok好玩啦-___-''
不過我諗如果係同班FD去玩,
仲好玩-v-''
上完2灘果條長樓梯之後,
望上天空,
我發現了一顆很耀亮的星星,
baba講我知,
那顆很耀亮的星星的名字是''北斗星''.
我好耐都冇係天空到搵到星星啦,
所以希望下次去果到都仲可以見到哩粒星星na;)
''Today''
聽日開始就唔得閒lu-____-''
阿寶我同你價值觀唔同,
所以唔好再嘈我,
你唔好試改變我,
因為你係無可能會改變到我ga!!!!
我唔認為我真心對人有錯,
亦唔認為你待人接物ge態度係岩ge!!
唔好話係我識ge小朋友,
就算係我唔識ge,
我都會好關心佢地!!
哩一點,
我係永遠都唔會變ga啦,
你話我多事都好啦!!
How can i become more confidence?
|
| The End:2010-07-11 09:15 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
Date:2010 年 7 月 9 日 星期五 Weather: |
| My TopIc:Last Day Of F.3 |
classify: 未分類 |
SharE TimE:
講真...
今年真係冇咩特別野發生過,
所以都冇咩特別記得ge野-3-''
今日你講ge我都有諗,
我都諗左好耐先做哩個決定ga,
你所講ge都係真ge,
但係我都有我自己堅持ge原因...
你知道嗎,
比起選擇重讀,
我選擇放棄係更困難ga,
但係我真係有我自己ge原因,
唔好問我點解,
因為我唔會講-____-''
你說他很討厭,
可是我覺得他很可愛哩;)
到了下一年,
我一定會很想你的,
You're my best friend;)
唔會變的=]
希望可以入到我自己揀左果D科na...
今日我自己都估唔到,
我會放棄堅持了快1年的野,
同時亦代表我放棄了自己的夢想...
會值得的,對嗎?! |
| The End:2010-07-09 11:29 PM: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 98 | »
|