| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 20 日 星期五  |
2007-04-20  |
分類: 個人日記 |
我都好耐無理過呢個bolg嚕.
不過無計啦,因為我D同學同friend多數都系打xanga.
得閑上黎打都好,費事個bolg咁冷清,變左一塊荒地.
如果我有心機既話,實會將佢整到變翻一塊良田.
|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
| 2006-08-02 |
分類: 未分類 |
今日D堂都仲算OK,世史都有聽.
好彩無數學堂,如果唔系我一定會悶死.
今日勁搞笑,個英文老師入錯班房.
仲系度介紹自己,D動作又大.我地都話第一堂系世史佢又唔信.
唔知系我琴晚太夜尋定系佢講得悶.
今日既Economics就真系好悶,同埋好想訓.
今日間唔中又同青青玩下同傾計.呵呵.
今日我,阿彩,考鳳,方包四人一齊翻paryer@u,差D唔記得左翻學.
如果以後既每一日都系咁就差唔多.
大家一齊翻完晨禱就一齊翻學.
======================================================
所需要的力量你天天賜給我,你恩典夠
我用!
|
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 2006-07-30 |
分類: 未分類 |
|
|
感謝主啊!我向神所禱告既,神都加給我喇.
做左一個月G12我都好想有自己既組員.
但系神就系聽左我既禱告.
系今日既修割主日里面有兩個朋友仔決志回轉.
真系好感恩,求神祝福佢地系主既里面有根有基.
都求主親自去堅固佢地既心,都讓佢地都順服主你的面前.
===================================================
我生命在於祢,我力量在於袮,我盼望在於袮! | |
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
| 2006-07-29 |
分類: 未分類 |
|
|
今日一路都系度打電話.系打之前我都有不斷祈禱.
但系一個個都系令我失望既電話.
當時我既心真系好灰,好想放棄.但系神又令我諗起系camp入面既
領受.神叫我即使遇到好多既挫折,但系都唔好灰心,丧膽.
呢個時候就系神考驗我信心既時候.
我相信神既帶領,我亦都相信咁樣必定有神既心意.
=======================================================
我們行事為人是憑信心,不是憑眼見!
| |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
2006-07-23  |
分類: 個人日記 |
哈哈,勁耐無黎過呢度嚕.
無辦法啦,開左個xanga.所以就好耐都無打.
聽日就要入camp嚕,我真系大頭蝦啊,我竟然唔記得左.
今日幫文上十課.我講得都OK既.
主耶穌啊,阿珍組爆多左個領袖出黎就唔可以再系咁架喇.
人地既小組人數狂升.無論系組員定系新朋友都系度升.
我地阿珍組都要努力.
==================================
求告你的必不致失望!
|
|