唉,好耐都無寫日記喇,我要聲明唔系我懶而系我部腦上唔到网.
今日真系好開心啊,今日系迦南家成立一週年既大日子.今日我地好搞笑啊.
做drama既時候,細老唔記得台詞,千里....千里...千里....其實系千里送鵝毛
跟住我地成班人系度笑.唉,點解每次都系要我扮細路.最搞笑就系我拉住peter
既手指跟住對距講:伯伯,今日你慶祝左未啊.我一諗到呢一句我就好想笑.
今日我地有唱詩歌,游戲,分享,祈禱敬拜既時間.
最感動既系分享同祈禱.
最後梗系要祝福我地迦南家更加被神去使用,更加去愛主,每一個
家員都能經歴神
|