呢個星期里邊系得今日過得比較精神D,因為尋晚訓得好.
今日黑雨,但系都無得走.聽日就要interview嚕,唔知講D乜好.
系我未成為G12之前,我一直都做緊G12要做既野.
呢D都系阿珍一直系度鍛煉我,但我已經好累了.
每當我打電話俾D組員既時候,我都唔知要同距地講D乜,特别系一D既新組員.
我同距地又唔熟,但系都無辦法,因為呢D都系我既責任.
我E家更須要既系要學會更加主動同人溝通,獨立去處理一D事情.
當我系G12之後,我會接觸到更多唔同級唔同性格既人.
而要我系半年內由G12變組長,對於我黎講系一個更大既挑戰.
雖然E家都有D心力交瘁,但系我由神果度再次得到更多既力量同能力.
我相信神必與我同在!
|