Ling Ling
路是難走
但比起你的十架路
我今天算甚么
來起身再走過
piscesling
暱稱: ling ling
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-20
2006-08-02
2006-07-30
2006-07-29
2006-07-23
文章分類
全部 (24)
個人日記 (20)
詩歌 (1)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Bethel High School
Ling Zone
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天


考試第三日 分類: 個人日記

We have English examination today.I fail a half.

Listening it is too fast for me to listen.I can not do well in this part.

Reading have a little difficult.It costs me a lot of time to do it.I have 30min

left when I finish my paper.I check the answer carefully.

There are 5min left I found I have make the same mistake in this exam.

It is because I do not pay attention to the title too.

Oh my god,I can not believe I can make the same mistake again and again.

I just can try my best to correct the mistake.

I have not  time  enough to check all the answers.

Composition is writing about the complain letter.

I am OK but write a style of envelope is wrong.

Though I am  not do very well in this English exam.

I will try my best to change my fault -------careless.

I beg you  help me ,my Lord.I believe you will together with me .

 

==============================================

早唔病遲唔病,系都要等我考試果陣時黎病.

前日食蘋果咬亲條利,而家都仲好鬼死痛.琴日喉嚨又痛.

唉,原來系感冒.呢兩日都無乜胃口食野.

今晚阿媽狂咁逼我飮感冒茶,苦死我喇.5555555

飮左18個世紀先飮完果杯野.

希望飮左之後就快D好翻啦.555555

 

 

 

 

 



2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


考試第二日 分類: 個人日記

今日考家政,普通話同中史.

今日既感覺都系唔錯.中史都考得好好.除左聯俄容共未背之外,其它都OK.

好彩我都仲有少少聯俄容共既記憶,所以都可以老作.

今日都系同琴日一樣,去左書房溫書.不過好快就翻屋企.

今晚好忙,要打好多個電話.不過今晚既責任終於都完喇.舒服晒.

 



2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


考試第一日 分類: 個人日記

今日考數學同社會,琴晚背社會背到我癡線.

今日總體感覺都唔錯.希望到時出黎既成積真既系唔錯啦.

今日放左學之後同婷婷去左書房溫書,成間書房得我地兩個.

溫溫下中史有D疲乏,差D系書房度訓着左.呵呵.

今晚唔知點解好有心機溫書,背中史都唔覺累.真系好.不過仲有勁多野未溫.

我要努力,唔可以俾自己有偷懶既藉口.



2006 年 6 月 11 日  星期日   陰天


過得好充實 分類: 個人日記

今日翻教會好開心啊,系敬拜既里邊我覺得聖靈充满我.

我突然見到神俾我既異象,就系距要我將福音傳到我既故鄉,並且要我系我既故鄉建

基督教既學校.我之前從來都未諗過呢樣野,但系今日神就系要向我顯明距既計劃.

我一定會為我未來既基督教學校而努力.

今日完左教會之後就詩班,練到一點八就走得.後尾就去左書房溫書,允平幫我同婷婷

溫數學.唉,一提起數學都驚.由細到大最驚就系數學.

我諗允平都算有耐性架喇,唔明講到我明為止.仲用好多種方法去講解俾我聽.

真系要多謝你咁有耐性去教我呢個數學白癡呀.



2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


G12 Interview 分類: 個人日記

今日點二去左生命書房interview,有D緊張.

今日系IN少芬家牧,今日既少芬同平時既少芬好唔同.

今日比較嚴肅.搞到我好緊張.我以為系單獨見距添,原來唔系.

少芬問左好多關於點解要做G12,同埋傳福音既情況等等問題.

IN左大概10分鐘就走得,我翻到屋企之後系度諗,我入唔入到呢?

後尾我都唔多諗,都系交翻俾神.

聽日好似仲要IN多次,今次系IN阿Ling區長.

求神帶領!