最近好中意聽電燈膽
* 能迴避嘛 我怕了當那電燈膽 黏著你們 來來回 委曲中受難 一個我被撇低 卻又很不慣 要走的一剎又折返 *
就是好聽,沒其他意思
電腦個火牛真係死死下
唔夠電比部腦用
又要用錢.....
新年冇哂d零用錢...大拿拿$800蚊.....冇左............
仲有買火牛........都唔知幾錢tim....