返泥lu~~~
之前因為mock冇搞過上網d野
e+用住ar哥條link先
mock期間都發生左d事
我ar哥自己出左去住wo
真係有"O"哂
冇la la做咩出去住.....仲要拎走部xbox360 
不過AR媽又真係煩左D既
好似琴日咁,叫我星期5幫佢落葵芳買電影TICKET
冇LA LA 落去幫你買咩,咪話睇下會唔會落去先LA,落開先買
好正常姐,自己嘅野搵人做都唔會要人突燈去LA 下話
之後食飯發我皮氣WO,怕咩,有求仲咁串
如果唔係咁ARM 約左發同KAI 駿落開去都廢事買
不過AR哥果到都唔錯,住係旺角,行街方便,打機正
仲要養左兩隻兔仔,勁得意
|