今日出左火炭睇Percy^^
揾左Percy自拍,不過影得一張
因為唔記得shine 影完一完張要按inter 先影到第二張
下次用auto 先= =+
Percy都話我部機靚ar!!!!之前話唔靚果d 唔理你lu~~~~
不過今日個mon大反光,影左好多都模左
比較好既得3張
<===Percy 自拍^^


之後同桐出左沙田玩
落到機鋪見到gundam seed有兩個男人蝦一個女仔
當然係去幫手,不過都係lose左T.T
之後食野....食到冇睇時間...7:15
死!! ocean's 13 7:45開場.....
最後by taxi 去 $7x 好貴= ="
不過第3集都唔係咁好睇,唔夠仔細
睇完之後去左玩ddr
勁ar!!!!過到 華爛漫 -Flowers ex la
8LV COOL!!!!!
|