li個日記用左之前果個樣咁耐,都係時間搞搞佢
今日用左3個鐘由零做起,,總算有d成績,(3個鐘係因為彈左4次window= =")
最初諗唔到用咩做主題ga
諗諗下用左Percy 做主題
不過可能個background 太白
但係我太中意白色la!!!冇計 呵呵
不過我覺得清清地都幾好丫
仲有你是我的石頭做音樂 哈哈哈
仲學識左整閃字 KUKUKU
太勁la 我 KAWAWAWA
不過到e+都仲未搞到工做,,悶死我la= ="
大家有好野記得介紹比我ar ^^