前日去左game show,好想當日打日記ga
不過之後去完都11:30先走,又未食野wo
只好上ar哥到訓,"保"返先
果日係我最後一日返津津做,都真係死人= ="
兩日都一日5:45起身,7點開工...仲早過返學
放左工拎錢走人$298
之後返屋企訓左陣就上ar哥屋企玩+等佢放工去game show
等到8點落鋪搵ar哥,同佢d同事玩左陣hunter就出發去會展
去到都見到好多cosplay走> <
仲諗住影下d cos hunter既人tim
算!!!入到去就見到WCG,佢到員工係到玩cs lo= ="
之後去左x-box360都睇game,再係咁行....
講真係冇咩睇lo,(高達&靚女cosplay外= =+)
影都d好靚既高達ar!!!




最後只係買左盒大和號&幫ar軒買左set 高達
之後同ar哥&佢d同事去和幸食野
完全唔知有咩咁好食可以賣咁貴
一個可樂$20 on9的
食左好小野都千幾蚊
我唔會再去食lo
|