yesterday 去左percy果邊
percy sick到冇聲唱歌,好慘ar
我見到percy 唱完之後係下面cry ar
心痛
之後過左ar哥屋企玩,之後同ar哥&佢女友去睇HP
都唔好睇既= ="
悶到死. . . . .係最尾果到校長同x地more打到勁亂先有d野睇. . . .
之後睇完上ar哥都訓
今日起身先9點= ="
比兩隻兔仔嘈到冇得訓. . . . . . .
之後起左身玩rainbo six
玩到1點落街買外賣
住mk真好,咩都有 > <
話說我等緊外賣既時候見到個勁似percy既人
不過冇上去睇清楚,
之後玩到5點走人
返到屋企下面冇得上去= =" <=====有冇人試過. . . . .
好似話有人收左支鎗係屋企
勁多police,又電明燈,又mp5n好多鎗 ar!!!
因為一定要等所以. . . . .
落左去商場行左陣
上到去,入得la wo!!!!
不過聽到有人話. . . . . . .支鎗假的 = ="
搞到我冇得上去就因為假鎗!!!!??????
我屋企都有電鎗la!!!!!!!!!!!!!
|