今日一早730就比人叫左起身...
拜山= ="
冇計.....搞到我個頭T.T
好在岩岩剪左頭髮冇耐
都ok易gel,第一次冇洗頭就gel
之後去左和合石拜ar媽個ar媽,<===唔識打啦......
行山,今次超快,比以前快好多
之後飲茶,出黃大仙拜ar公<====今次識打!呵呵!!
拜完哂山就自己去搵碟買"Avril Lavigne"&"Linkin Park"
都冇買到!!!因為搵唔到"Linkin Park" 果隻
then上左APM打機,第一次20蚊可以玩4個鐘..
玩高達比人挑左20幾次....都係入左4蚊ja 我= ="
d人一個入,唔夠打又入多個再打多次
煩!!!!!
今日DDR玩左隻新歌"tHE rAIN"
|